Lemvigh-Müller får ny HR-direktør

Mads Hay Pedersen, 43 år, er fra 1. december HR Director hos stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müller, der har 1.450 medarbejdere fordelt på 29 lokationer i Danmark.
Mads Hay Pedersen er ny HR Director hos Danmarks største stål- og teknikgrossist Lemvigh-Müller. Han kommer fra Arla Foods, hvor han har haft forskellige ledende HR-roller de seneste 13 år.

Mads Hay Pedersen er uddannet cand.merc. og har b.la. arbejdet i TDC og Compass Human Ressource Group. De seneste 13 år har han haft forskellige ledende HR-roller i Arla Foods. Han har bl.a. arbejdet med business development indenfor HR, transformation af lønområdet og været HR-partner for alle Arlas mejerier. Senest har han været HR-chef for Arla Danmark.

Lemvigh-Müller, der de senere år har oplevet rivende vækst, ser medarbejderne som virksomhedens bærende kraft og har fokus på at skabe den bedst mulige arbejdsplads. Mads Hay Pedersen skal i sin nye position bl.a. være med til at sikre, at Lemvigh-Müller også i fremtiden er en attraktiv arbejdsplads, så virksomheden tiltrækker og fastholder de dygtigste medarbejdere.

Privat bor Mads Hay Pedersen i Horsens, han er gift og har to døtre.