LEGOLAND Hotel & Conference er nomineret til Danish Meeting & Event Award 2020

Møde- og eventbranchens bedste skal findes, og LEGOLAND Hotel & Conference er blandt de fire nominerede i kategorien ”Best venue – Meeting Design”
Mads Keblovski

Kursuslex og MPI Scandinavia offentliggjorde tirsdag den 23. januar de nominerede i de otte award-kategorier ved dette års Danish Meeting & Event Award. Kategorierne har fokus på at hædre branchens bedste mødefaciliteter, koncepter, service, events og young talent. Danmarks møde- og eventplanlæggere har i efteråret kunnet indstille deres bud på de bedste kandidater i de forskellige kategorier, og her har en jury valgt at nominere LEGOLAND Hotel & Conference til ”Best Venue – Meeting Design”.

- Vi er selvfølgelig stolte af at være nomineret. Det beviser, at vi her i huset har nogle engagerede medarbejdere, der gør et fremragende stykke arbejde indenfor hver deres område, så vi kan tilbyde vores kunder nogle fantastiske rammer til deres møder og konferencer, siger Mads Keblovski, som er Senior Hotel Sales & Marketing Manager ved LEGOLAND Hotel & Conference i Billund.

Afstemningsperioden spænder fra den 23. januar – 15. marts 2020. Vinderne offentliggøres og hædres til det store awardshow, som finder sted i Forum onsdag den 25. marts i forbindelse med Nordic Meetings & Events Expo. Vinderne bliver udpeget af en jury samt øvrige mødeplanlæggere fra hele Danmark, hvor 65% vil blive vægtet af juryen og 35% af de øvrige mødeplanlæggere.