Lav lækker asiatisk mad

Pippa Middlehurst tabte sit hjerte til det asiatiske køkken, da hendes morfar tog hende og hendes brødre med ud for at spise på en asiatisk restaurant i Manchester, da hun var barn. I kogebogen Dumplings og nudler deler hun ud af sine egne opskrifter, som hun har udviklet og forfinet gennem flere års nørderi med ingredienser.

Forsiden til "Dumplings og nudler."

Dumplings og nudler er spækket med opskrifter du får lyst til at lave igen og igen. Pippa Middlehurst udforsker de traditionelle måder at lave nogle af de bedste og mest elskede asiatiske klassikere. Med over 70 opskrifter og teknikker, trin-for-trin instruktioner og afsnit om videnskaben bag virkelig gode dumplings og nudler er bogen en nødvendig guide til den seriøse hjemmekok.

Hvad med en portion barbecuesvinekød bao? Eller wontons med chiliolie, miso ramen, aromatisk lamme biang biang eller dan dan mian? Uanset hvad din livret er, så vil de friske og skønne opskrifter i Dumplings og nudler helt sikkert tilfredsstille enhver sult.

Dumplings og nudler
– Bao, gyuzo, biang biang, ramen – og alt derimellem
Forfatter: Pippa Middlehurst
Oversætter: Anne Skov Thomsen
Udgivelsesdato: 1. oktober 2021

Forsiden til "Dumplings og nudler."

Fortællinger fra den nordiske surfkultur i Thy19.10.2021 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

På den danske vestkyst gemmer sig et vindblæst kulturfænomen: Cold Hawaii. Navnet dækker over en bestemt strækning, hvor folk flokkes til fra resten af Danmark og hele verden for at surfe. Selvom det ikke er noget, vi ellers har tradition for her i Danmark, så er vestkystens bølger trods stiv kuling yderst velegnede, og i en ny bog giver folk fra lokalområdet deres indblik i livet med den nordiske surfkultur.