Landbrug & Fødevarer: Martin Merrild genvalgt som formand

Det er en vellidt formand, som endnu engang er blevet genvalgt til posten som formand for Landbrug & Fødevarer på årets delegeretmøde i Herning.

Martin Merrild takkede efter klapsalverne for genvalget torsdag formiddag på Landbrug & Fødevares delegeretmøde:

-Jeg håber I vil hjælpe mig. Jeg vil gøre mit yderste for at leve op til jeres forventninger, Tak.

Martin Merrild er minkavler og fjerkræproducent og har mange års erfaring med organisationsarbejde i landbruget bag sig. Han har desuden tidligere været borgmester i Struer.

Lars Hvidtfeldt blev heller ikke overraskende genvalgt som viceformand:

-Tusind tak for opbakningen og ligesom Martin går jeg ydmygt til opgaven, sagde den genvalgte viceformand.

Der var også en glad Torben Hansen, som blev genvalgt som formand for planteproducenterne i Landbrug & Fødevarer.