LAD BILEN OP PÅ THORS BAKKE

Nu kan du lade elbilen op på Thors Bakke centralt i Randers

Det kan stadig være en udfordring at finde en p-plads med ladestander til elbilen. Men nu er der flere pladser til elbilerne i Randers, hvor Q-Park, som sidste år overtog parkeringsanlægget Thors Bakke, har installeret fire nye ladestandere.

Ladestanderne drives af Q-Park og kræver intet abonnement. I stedet betaler du nemt med Spirii appen, som kan downloades gratis fra App Store og Google Play.

Q-Park oplever en stigende efterspørgsel på muligheden for opladning og forventer, at de fire pladser på Thors Bakke vil blive populære.

Alex Pedersen
Adm. direktør
alex.pedersen@q-park.dk

Information om Q-Park Operations Denmark A/S