Kvist har spillet sig ud af landsholdets startopstilling

Et dårligt forår har fået diskussionen om William Kvists rolle på landsholdet til at blusse op. Hos NordicBet lyder vurderingen, at FCK’eren har spillet sig ud af startopstillingen ved VM.

William Kvist har ikke haft et stærkt forår. Han spillede en uheldig rolle, da FC København søndag tabte til Brøndby, og han havde også en fod med i nederlaget til FC Midtjylland. Herudover har han mistet sin ellers så sikre plads i startopstillingen hos FC København.

Det har fået diskussionen om hans berettigelse på landsholdet til at blusse op. Hos spilleselskabet NordicBet er meldingen klar: William Kvist er ikke at finde i startopstillingen, når Danmark 16. juni åbner VM mod Peru. Vurderingen afspejles i odds 3,00 for en startplads til Kvist, mens der blot er odds 1,35 at hente på det modsatte.

”Landstræner Aage Hareide har altid udtalt sig i meget positive vendinger om William Kvist, men Danmark råder i dag over rigtig stærke alternativer til balancepladsen på den centrale midtbane. Spillere som Delaney, Schöne og Andreas Christensen er blandt mulighederne. Samtidig prioriterer landstræneren fast spilletid for klubholdet ganske højt. Hvis ikke der indtræffer skader til de direkte konkurrenter, har vi svært ved at se Kvist i startopstillingen 16. juni”, siger NordicBets pressechef Thomas Holm.

NordicBet tror dog fortsat på, at William Kvist bliver udtaget til VM-truppen. Dette står i odds 1,10.

Starter William Kvist inde i første VM-kamp mod Peru?

JA                                            3,00
NEJ                                         1,35

Udtages William Kvist til den danske VM-trup?

JA                                            1,10

Find flere spillet på www.nordicbet.dk under Fodbold – VM - Holdvæddemål