Kvinde vandt 9.000 kroner om måneden i 9 år: "Jeg glemte helt at trække vejret!"

En kvinde fra Greve Kommune på Østsjælland blev så overvældet, at hun glemte at trække vejret, da hun skrabede tre pengesække på et Mega Quick skrabelod, Nu får hun 9.000 kroner skattefrit ind på kontoen hver måned de næste ni år.

"Det var overvældende. Man bliver jo helt mundlam. Og jeg glemte helt at trække vejret!” fortæller kvinden fra Greve Kommune om den dag for nyligt, hvor hun skrabede sig til en af hovedgevinsterne på et Mega Quick skrabelod: 9.000 kroner om måneden, de næste ni år. Eller i alt 972.000 kroner.

Først overså hun faktisk selv, at hun lige havde skrabet tre små pengesække med et 9-tal indeni, men da hun så efter en ekstra gang, fik hun et mindre chok, og så måtte hun lige vise loddet til sin mand, for nu at være helt sikker – og hun har stadig svært ved at forstå, at hun har vundet en lille million kroner.

”Man spiller jo for at vinde den store gevinst, men jeg kan ikke rigtigt forholde mig til det samlede beløb. Jeg har da ikke vundet en million! Så er det nemmere at sige, at jeg har vundet 9.000 kroner,” siger hun og tilføjer med et lille grin:

”108 gange!”

Råd til ekstra sjov i hverdagen
Hun regner ikke med, at gevinsten vil ændre det helt store, men den jævne pengestrøm vil måske nok alligevel gøre, at familien får råd til lidt ekstra sjov i hverdagen.

”Det gør, at vi kan hjælpe vores børn lidt bedre, og at vi kan mere og tør mere. Og så kan det være, at nogle af de ting vi skal have ordnet ved huset, kommer til at ske lidt hurtigere,” siger hun.

Kvinden har for nyligt fået udbetalt første rate af gevinsten, og hvis hun allerede har ødslet dem allesammen væk, så pyt da med det:

”Hvis jeg havde fået dem alle sammen på én gang, så kunne jeg købe en pool eller på anden måde formøble dem, og så ville de jo bare være væk! Men det kan jeg ikke, når jeg får pengene på denne måde, men jeg skal helt sikkert nok få fornøjelse af dem alligevel,” siger hun.

Og det kan hun jo så få igen om ikke så længe: For der kommer jo 9.000 kroner igen i næste måned. Og næste måned. Og næste måned. Og næste måned…

Om Quick

Quick har siden år 1992 været kendt for sine sjove og underholdende skrabelodder, hvor du samtidig kan vinde milliongevinster.

Quick har spil for enhver smag, både de små hurtige skrabespil som f.eks. Mini Quick, samt de større og velkendte spil som Bogstavjagt, Mega Quick og Millionjagten.

Quick er især også kendt af danskerne for sin skrabejulekalender, som gennem årene er blevet en fast juletradition for over 2 mio. danskere.