Kvickly Åbyhøj åbner fredag efter omfattende ombygning

Varehuschef Jesper Thomsen

En af Coops største butikker, Kvickly Åbyhøj, byder fredag 30. september velkommen til et helt topmoderniseret varehus efter en omfattende ombygning.

Alt inventar er skiftet ud og der i høj grad tænkt på energibesparelser med LED-belysning, effektiv køl, frost og ventilation mv.

Kunderne vil blive mødt af en større parkeringsplads med grønne arealer.

Inde i varehuset vil der være en række nye afdelinger:

• MadCooperativet, der er fremtidens slagterafdeling med masser af måltidsløsninger, frisk fisk og inspiration
  • BrødCooperativet med brød, kager og sandwich og anden mad på farten
  • Frugt & Grønt afdeling, større og flottere
  • Nonfood afdeling med de nyeste koncepter. Her i blandt dame, herre og børnetøjsuniver

Varehuschef Jesper Thomsen glæder sig til at fejre det moderniserede varehus sammen med kunderne og medarbejderne. Og der er åbningsfest med masser af tilbud fra fredag d 30/9 kl. 7.

”Kunderne kommer til at opleve et forvandlet varehus med alle de nyeste elementer og koncepter, der kombinerer de stærke tilbud, som vi er kendte for, med masser af kvalitet, kæmpe udvalg og en kompetent stab af medarbejdere,” siger Jesper Thomsen.

Han takker samtidig kunderne for tålmodighed under den omfattende ombygning, der har stået på det seneste halve år.

Yderligere information: Varehuschef Jesper Thomsen, 26797610

Varehuschef Jesper Thomsen

Coops første ungeråd er nu valgt25.11.2022 06:00:00 CET | Pressemeddelelse

I forlængelse af forårets ansættelse af en ungeminister, nedsættes nu Coops første ungeråd. Målet med ungerådet er at give større indflydelse og ejerskab over Coop til unge kollegaer. Derfor har det været muligt for alle unge ansatte i Coop, der er omkring 15-25 år gamle, at blive en del af ungerådet. Som medlem af ungerådet skal man sammen med andre Coop kollegaer rådgive Coops ungeminister om, hvilke temaer som Coops unge ansatte ønsker, at ungeministeren skal arbejde med. Ungerådet mødes hver måned og på møderne drøftes både ungerådets egne emner og emner fra Servicekontoret. Årets ungeråd består af: Morten Brixen, Kvickly Silkeborg Emilie Friis-Vestergaard, SuperBrugsen Fensmark Tim Hylander, Coop365 Discount Børkop Cecilie Nielsen, Kvickly Middelfart Katrine Høfner, SuperBrugsen Løgstør Anders Jensen, SuperBrugsen Vig Frederikke Sommer, Dagli’Brugsen Snertinge Sebastian Ravn, SuperBrugsen Hinnerup Marcus Jørgensen, SuperBrugsen Roskilde Frederik Pedersen, Kvickly Svendborg Storcen