Kvickly åbner nyt flagskib i Esbjerg

Til foråret slår Kvickly dørene op til endnu et nyt varehus i verdensklasse, denne gang i Esbjerg. Det nye varehus afløser dermed den nuværende Kvickly i Esbjerg Storcenter, der ekspederer den sidste kunde i sommeren 2017.

Det nye varehus der får navnet Kvickly Broen Shopping, vil udover de almindelige sortimenter ligge stor vægt på ferskvareområderne med betjente delikatesse – og slagterafdelinger med masser af lækkerier og personlig betjening af kreative delikatessemedarbejdere og kompetente slagtere.

Også bageren vil tilbyde kunderne produkter af høj kvalitet, uimodståelige kager og andet godt bagværk bagt fra bunden af Kvicklys dygtige bagere og konditorer.

”Visionen med Kvickly Broen Shopping er, som en del af vores nye varehuskoncept, at bringe de gamle fagområder tilbage til vores kunder. At den gammeldags slagter og bager, hvor faglighed og kvalitet ubetinget er i fokus, træder i karakter i Kvickly, så vi og vores kunder også fremover kan være sammen om bedre mad og flere unikke oplevelser,” siger Søren Steffensen, kædedirektør i Kvickly, om det nye varehus.

Oplevelser og inspiration

Den nye Kvickly er på hele 2500 kvm og byder ud over mad og dagligvarer også på et let, åbent og fristende univers med skønne tekstiler til ham, hende og børnene – samt et bredt udvalg af kvalitets-nonfood-produkter med masser af inspiration til hjemmet, personlig pleje og shopping over en bred kam.

Kvickly Broen Shopping bygger på samme koncept som Kvicklys velrennomerede flagskib i Albertslund, der ses som et godt bud på fremtidens kvalitetssupermarked, hvor både oplevelser, inspiration og kvalitet er de første varer i kurven.

Ud over slagter og bager består det nye varehus af en let navigerbar måltidszone, hvor kunden hurtigt kan tage sin mad med på farten, en frisk frugt- og grøntafdeling og en inspirerende tørvareafdeling med bredt sortiment.

Fra foråret vil Kvickly Broen Shopping afløse den nuværende Kvickly i Esbjerg Storcenter, der lukker umiddelbart efter åbningen af den nye Kvickly i sommeren 2017. Kvickly Broen Shopping bliver én af de 70 butikker i det nye butikscenter Broen Shopping, der med butikker, biograf og 700 parkeringspladser skal puste nyt liv i området omkring banegården i Esbjerg. Med Kvickly Broen Shopping er der 80 butikker i Kvickly-kæden, der beskæftiger godt 8.300 ansatte.

Kontakter

For mere information, kontakt venligst kædedirektør Søren Steffensen, mobil 5221 2801

Irma vil gøre en dansk klassiker til årets Valentin-hit12.2.2018 08:10pressemeddelelse

Onsdag den 14. februar er det Valentinsdag. I den anledning har Irma lagt hovederne i blød for at komme med det bedste bud til den moderne, urbane forbruger. Svaret har man nu fundet: Hjerter i flødesauce. Men selvfølgelig ikke en ordinær version af denne danske klassiker. Sammen med de to kokke Steve Momsen og Rasmus Kampmann har Irma udviklet en særlig udgave, som kombinerer kvalitetsråvarer med solidt håndværk og den særlige henkogningsteknik, hvor der med simpelt undertryk skabes en forlænget holdbarhed. Tilberedt af kød fra dyr, der har haft et ordentligt liv, økologiske mælkeprodukter og masser af friske, sunde grøntsager. ”Det er faktisk moderne at spise klassiske danske retter igen, men de skal have nye kvaliteter og vores version er rigtig slowfood med masser af smag og kærlighed, og derfor skabt til at glæde en, man holder af på denne særlige dag,” siger Max Schellenbauer, innovationschef i Irma. Sælges i glas med mad til to personer for 134 kr., som man kan give et personlig