Næstved Bibliotek og Borgerservice

Kurts Musik Quiz – Spil Dansk udgave

Quizmaster Kurt Baagø og bibliotekets egen Lars Ovesen hylder dansk musik i denne ”Spil Dansk-udgave” af bibliotekets velkendte musikquiz.

Nyd nogle timer i godt selskab, mandag d. 26. oktober kl. 19, hvor du får (gen)hørt en masse god musik og samtidigt får afpudset quizformen. Der quizzes i dansk musik fra 50’erne og frem til nu, og der er naturligvis en præmie til vinderholdet.

OBS! Det er vigtigt at tilmelde sig som hold (max. 4 personer), så vi kender antal deltagere og kan overholde afstandskrav i forhold til corona m.m. Tilmelding til Lars Ovesen, på mail: larov@naestved.dk

Arrangementet er en del af Næstved Kommunes fejring af dansk musik i uge 44 – den nationale Spil Dansk Uge.

Kurts Musik Quiz – Spil Dansk udgaven på Næstved Bibliotek er efterhånden blevet en tradition.

Tid og sted:
26. oktober kl. 19-ca. 21.30

Pris og tilmelding:
Gratis, tilmelding til larov@naestved.dk

Information om Næstved Bibliotek og Borgerservice

Næstved Bibliotek og Borgerservice
Kvægtorvet 4-6
4700 Næstved

55885588http://www.naesbib.dk

- består af Næstved Bibliotek, Fensmark Bibliotek, Fuglebjerg Bibliotek, Glumsø Bibliotek og Korskilde Bibliotek. Sammen driver vi et moderne biblioteks- og borgerservicetilbud for alle borgere i Næstved Kommune med det erklærede formål, at borgerne opnår indsigt og udsyn til at navigere i eget liv.

Følg pressemeddelelser fra Næstved Bibliotek og Borgerservice

Flere pressemeddelelser fra Næstved Bibliotek og Borgerservice