Kunstnere og medarbejdere på Det Kongelige Teater hædret med kongelige ridderordener

Traditionen tro har teaterchef Morten Hesseldahl overrakt de kongelige ordener i forbindelse med Ludvig Holbergs fødselsdag. Ludvig Holberg ville i morgen være fyldt 332 år.

Skuespiller Sofie Gråbøl og skuespiller Tammi Øst er benådet med ridderkorset af 1. grad af Dannebrogordenen.

Solodanser Holly Jean Dorger, solodanser Kizzy Matiakis, skuespiller Jens Jørn Spottag, skuespiller Johanne Louise Schmidt, dramaturg Benedikte Hammershøy Nielsen, operasolist Elisabeth Jansson, medlem af Det Kongelige Operakor Jan-Erik Sääv og medlem af Det Kongelige Kapel Ane Marie Öberg modtog alle ridderkorset af Dannebrogordenen.

Det Kongelige Teater ønsker alle stort tillykke.