Kunstig intelligens skal gøre kunden til konge
Pressen inviteres til:
Salgskonferencen 2018: Customer is King - nu og i fremtiden,
Torsdag den 3. maj, kl. 9.30,
Industriens Hus,
H.C. Andersens Boulevard 18, København V.
På årets salgskonference sættes fokus på, hvordan kundeoplevelser ud over det sædvanlige skaber glade og loyale kunder. Hvis danske handelsvirksomheder skal kunne konkurrere med bl.a. Amazon og AliBaba, bliver det ikke længere alene på produktet, men i stadig højere grad på kundens købsoplevelse - og kunderne kræver skræddersyede produkter, ydelser og oplevelser. Det skal digitale løsninger og en digital kultur hjælpe med.
350 tilmeldte deltager i arrangementet for at lade sig inspirere og for at bidrage med viden og erfaringer. De kan bl.a. høre to førende internationale eksperter inden for digitalisering og kunstig intelligens.
CEO Jonathan Chippendale, fra virksomheden Holition i UK, der er ekspert i digitale kundeoplevelser fortæller om, hvordan digitalisering ændrer vilkårene for kommunikation med kunderne både online og i de fysiske butikker.
Watson-eksperten Derick Wiesner, der er Marketing Channel & Digital Agency Manager hos IBM Europe, fortæller om, hvordan machine learning nu er en del af vores hverdag. Han kommer med eksempler fra den virkelige verden, hvor Watson gør en stor forskel for kunderne.
Et konkret eksempel på en dansk virksomhed, der går nye veje, kommer fra Chief Commercial Officer Hugo Dorph, som fortæller om, hvordan Solar A/S går fra at være en grossist til en digital sourcing- og servicevirksomhed.
Kontakter
Tilmelding for journalister og yderligere oplysninger: pressekoordinator Bo Hjuler, tlf. 2328 4912, e-mail boh@di.dk
Billeder
Information om DI Handel
Følg pressemeddelelser fra DI Handel
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra DI Handel
DI: Butikkers bøvl med 1000-kronesedler kan løses med betalingskort20.12.2023 06:30:00 CET | Pressemeddelelse
Det skal være muligt for butikker at kunne give tilbage på 1000-kronesedler via kunders betalingskort. Det mener landets største erhvervsorganisation, DI, der oplever, at butikker bliver overdynget af de store sedler, efter beslutningen om at udfase 1000-kronesedlen.
Store forventninger til Black Friday blev mere end indfriet14.12.2023 07:17:31 CET | Pressemeddelelse
Der var store forventninger til årets Black Friday – og de blev alligevel mere end indfriet, viser ny undersøgelse fra DI Handel.
Black Friday 2023: Flere danskere vil bruge flere penge20.11.2023 08:37:46 CET | Pressemeddelelse
Der er pænt positive udsigter for handlen på Black Friday i år. Flere danskere forventer nemlig at købe mere og bruge flere penge til dette års Black Friday sammenlignet med sidste år.
Danskerne handler fra mobilen som aldrig før28.10.2023 11:15:08 CEST | Pressemeddelelse
Danskerne foretrækker at bruge de to tommelfingre og mobiltelefonens beskedne skærmstørrelse, når de skal købe ind på nettet. Det fremgår af en ny spørgeskemaundersøgelse blandt 1500 forbrugere i alle aldre fra Dansk Industri og Epinion.
Historisk stort underskud på den danske ehandelsbalance3.2.2023 12:30:56 CET | Pressemeddelelse
Nye analyse fra DI og Epinion viser, at Zalando er danskernes foretrukne webshop – og det er en af årsagerne til et kæmpe underskud over for udlandet med e-handel.