Kunderne har ordet: Første møde i Kundeforum er vel overstået

Når vi siger, at vores kunders mening har betydning for os, mener vi det i Fors A/S.
Derfor har vi oprettet et nyt kundeforum, hvor både privat- og erhvervskunder bliver inviteret til at mødes med vores direktion og bestyrelse.
Kundeforum er tænkt som rammen for en struktureret dialog mellem os og en fast, repræsentativ gruppe af vores privat- og erhvervskunder samt personer med særlige, faglige kompetencer. Ideen er, at meningsdiversiteten skal være med til at forbedre og fremtidssikre Fors A/S som virksomhed – og dermed os som vigtig leverandør til vores kunders hverdag.
Vi har allerede kundevalgte bestyrelsesmedlemmer, men vi vil gerne sikre endnu mere dialog og blive endnu bedre til at levere den service, kunderne efterspørger.
Vi har nu holdt første møde i vores nye kundeforum, og bedømt ud fra den respons, vi har fået fra deltagerne, har vi fundet en rigtig god model for mødet med vores kunder. Nu ser vi frem til at finjustere vores mødeform, så vi også på næste møde i kundeforum kan have en konstruktiv og givtig dialog med vores kunder.
Billeder
Information om Fors A/S
Vores natur. Vores ansvar.
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere hjælper vi vores fælles opgave på vej ved at udvikle løsninger, der gør det nemt og overskueligt at vise den omtanke for naturen, som vi også viser vores nærmeste. Det er nemlig op til dig, os og hver og én at sikre, at naturen forbliver grøn, luften frisk og vandet rent. Vi skal alle tage ansvar – ingen kan løse de grønne udfordringer alene. Det er vores natur. Og vores ansvar.
Hos Fors A/S er vi cirka 200 medarbejdere, der leverer vand, fjernvarme, renser spildevand, indsamler affald og driver genbrugspladser. I alt når vi hver dag 200.000 kunder med et eller flere af vores produkter.
Vi er ISO-certificerede for at sikre sammenhæng mellem strategi, politikker, procedurer og konkrete handlinger. Læs mere om vores ISO-certificering her.
Følg pressemeddelelser fra Fors A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Fors A/S
Få indflydelse på 200.000 menneskers hverdag9.9.2025 11:00:23 CEST | Pressemeddelelse
Som bestyrelsesmedlem i Fors er der mulighed for at få indflydelse på knap 200.000 menneskers hverdag og ikke mindst på et forsyningsselskab optaget af grønnere løsninger.
Fors renoverer fjernvarme på Skt. Ols Gade3.9.2025 10:33:36 CEST | Pressemeddelelse
På Skt. Ols Gade i det centrale Roskilde skal Fors den kommende halvanden måneds tid udskifte fjernvarmerør. Gravearbejdet vil påvirke især biltrafikken, der skal benytte alternative ruter forbi strækningen.
Fors pumpede 700 liter regn- og spildevand i sekundet under etablering af ny banetunnel i Roskilde25.8.2025 08:47:59 CEST | Pressemeddelelse
I forbindelse med Banedanmarks udskiftning af en tunnel tæt på Roskilde Station har Fors lagt nye ledninger til regnvand, spildevand og fjernvarme. Under arbejdet kom der så meget regn, at Fors’ midlertidige overpumpning af regn- og spildevand pumpede 700 liter i sekundet.
Fors renoverer vandledninger på Køgevej og Østre Ringvej i efteråret22.8.2025 12:10:57 CEST | Pressemeddelelse
Fors skal renovere vandledninger på Køgevej og Østre Ringvej i Roskilde. Arbejdet kommer primært til at foregå om natten for at påvirke trafikken i mindst muligt omfang.
Det sker der med dit sorterede affald1.7.2025 07:59:32 CEST | Pressemeddelelse
I 2024 blev 74 procent af husholdningsaffaldet i Holbæk Kommune genanvendt. Det er blevet til biogas, nye plastprodukter og metaldåser, klude, flasker, fjernvarme og meget andet. Affaldssortering er med andre ord en både god og nødvendig indsats.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum