Kom til vandmesse i Roskilde

Ingen kan overleve ret længe uden vand. Og at levere drikkevand til danskerne kræver konstant fokus på drift, lovgivning og udvikling, derfor samles knap 80 virksomheder fra vandbranchen fredag 26. januar 2018 i Roskilde Kongrescenter. Det er vigtigt, at danskerne kan blive ved med at tage rent vand i hanerne til en fornuftig pris som en selvfølge.
Rustfri rentvandsbeholder

Drikkevandsområdet er i konstant udvikling, og det er meget vigtigt, at vandværkerne holder sig up to date med teknik, økonomi og lovgivning.

For at give vandværker og leverandører mulighed for at udveksle nyeste viden arrangerer brancheforeningen Danske Vandværker messe for virksomheder, som leverer teknik og rådgivning til vandforsyningerne. Virksomhederne står klar til at vise deres produkter frem, og der bliver en masse at se på og høre om, for hver en centimeter i hallen er fyldt ud med isenkram som målere, ventiler, pumper og meget mere.

Foredrag på messen

De mange vandværksfolk får også adgang til en maggiterning af viden, da nogle af branchens førende leverandører i korte og intensive foredrag på omkring 20 minutter stiller skarpt på deres nyeste løsninger. Emner for foredragene spænder lige fra blødgøring af vand til, hvordan vandværket skal håndtere den nye bekendtgørelse om, at vandprøver skal tages helt fremme ved forbrugeren taphane.

Tid og sted:

Fredag 26. januar 2018 fra 09.00 til 16.00.
Roskilde Kongrescenter, Møllehusvej 15, 4000 Roskilde

Du kan læse mere om messen på danskevv.dk.

Kontakt:
Danske Vandværkers messe er kun åbne for medlemmer, men pressen er selvfølgelig meget velkommen. Er der spørgsmål til arrangementet, så kontakt: pressemedarbejder Dorthe G. Rasmussen, mobil 2670 7106, mail: dr@danskevv.dk.

Danske Vandværker er den eneste brancheforening, der alene koncentrerer sig om den danske drikkevandsforsyning.

Rustfri rentvandsbeholder