Kom til julefest med Coop365 Granskoven

Onsdag den 8. december markeres starten af byggeriet af Coops første bæredygtige butik i Glostrup. Det er juletræ, gløgg, smagsprøver og slikposer til børnene.

Coop365 Granskoven inviterer til julefest onsdag den 8. december 2021 kl. 16.00-17.00.  Alle er velkomne til at være med, når vi præsenterer Hvissinges nye, lokale discountbutik, tænder et juletræ og kick-starter byggeriet.

På dagen vil det også være muligt at smage på brød fra BrødCooperativet, møde arkitekterne bag projektet og høre mere om den kommende butik og dens bæredygtighedscertificering.

Der vil også være juleposer til børnene. (OBS: Kun til de første 50)

Program:

Kl. 16.00: Coop365 serverer varm kakao og gløgg

Kl. 16.15: Taler v. Jonas Engberg, klimachef i Coop og John Engelhardt, borgmester i Glostrup

Kl. 16.30: Juletræet tændes og pladsen indvies v. Thomas Nielsen, kædedirektør i Coop365

Kl. 16.40: Mød arkitekterne, smag brød fra BrødCooperativet og få en jule-kreapose til børnene

Den kommende butik skal bl.a. have grønt tag, varmegenvinding fra køleanlægget, biodiversitet i beplantning omkring bygningen og lokale regnvandsløsninger og dermed opnå den internationale certificering for bæredygtighed - DGNB Guld.

Hvornår: Onsdag d. 8. december kl. 16.00-17.00

Hvor: P-pladsen, Granskoven 2, 2600 Glostrup

Coop hjælper danske fødevarevirksomheder med at finansiere grønne tiltag gennem crowdfunding20.6.2022 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Nu lancerer Coop igen initiativet Coop Klimafunding for at uddanne danske fødevarevirksomheder, understøtte den grønne omstilling og muliggøre finansiering af grønne tiltag via crowdfunding. De sidste to år har Coop Crowdfunding hjulpet godt 100 virksomheder med at accelerere deres grønne omstilling og i alt rejst 4,5 mio. kr. sammen med forbrugerne til nye, grønne tiltag.