Kom så Danmark! Fire ud af fem Oddset-spillere tror på sejr over Wales

Oddset på samlet dansk EM-triumf er faldet, efter alle de indledende puljer blev færdigspillet.

Det danske herrelandshold kan godt booke flybilletter til Baku, hvor der skal spilles EM-kvartfinale næste lørdag.

I hvert fald hvis det går, som de danske Oddset-spillere prædiker.

For de føler sig sikre på, at Danmark vinder ottendedelsfinalen over Wales i aften.

-Der er en stor tro på det blandt spillerne. 80 procent af alle dem, der har sat penge på udfaldet af kampen, har sat dem på en sejr til Danmark, siger Peter Emmike Rasmussen, der er oddssætter i Danske Spil.

Dermed er troen på dansk sejr lidt større blandt spillerne end i Danske Spil, der har odds 1,85 på dansk sejr i ordinær spilletid. Uafgjort giver odds 3,35, mens en walisisk sejr giver pengene 5 gange igen.

Til at gå videre til kvartfinalen er oddsene 1,37 på Danmark og 3,00 på Wales. Det svarer til en favoritværdighed på cirka 70-30 i dansk favør.

Ny god dag for spillerne?
Efter sejren over Rusland i mandags kunne Danske Spil fortælle om den mest indbringende dag for Oddset-spillerne i fire år.

11 millioner kroner kostede det for Danske Spil, at Danmark gik videre fra gruppespillet.

Lørdag kan meget vel blive endnu en god dag for Oddset-spillerne.

-Hvis både Danmark og Italien vinder mere end et mål, så skal Danske Spil til lommerne igen, fortæller Peter Emmike Rasmussen.

Italien er storfavorit i lørdagens sene ottendedelsfinale mod Østrig med odds 1,47 for en sejr, mens det giver odds 2,4, hvis Italien vinder med mere end et mål.

Fem procents chance for dansk EM-triumf
Troen på en dansk gentagelse af EM-triumfen i Sverige i 1992 er vokset hos Danske Spil, siden de sidste kampe i de indledende grupper blev spillet i onsdags.

-Det skyldes, at resultaterne har formet sig sådan, at Danmark ikke er i samme halvdel af turneringen som blandt andre Spanien, Belgien, Portugal, Frankrig og Italien og derfor tidligst kan møde et af de lande i finalen, fortæller Peter Emmike Rasmussen.

Efter de sidste gruppekampe faldt oddset på en samlet dansk EM-sejr fra 22 til 20. Det svarer til, at Danske Spil vurderer chancen for dansk EM-guld til at være cirka fem procent.

Hvis det sker, står Danske Spil indtil videre til at miste 55 millioner kroner.

Danmark spiller ottendedelsfinale mod Wales i Amsterdam lørdag kl. 18.

Kontakt:
Peter Emmike Rasmussen, Danske Spil, mail: per@danskespil.dk, tlf: 29455176

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!