Københavnske ledere lærer om disruption fra serieiværksætter

Jonathan Løw

Disruption er det hotteste ord i dansk erhvervsliv netop nu, men for mange virksomheder og ledere er disruption et abstrakt modeord. Derfor inviterer Lederne Hovedstaden til konference om disruption torsdag den 16. marts på Tivoli Hotel og Congress Center i København, hvor tre oplægsholdere vil give inspiration til, hvordan den enkelte virksomhed og leder kan bruge disruption til egen fordel.

På konferencen vil deltagerne opleve serieiværksætteren Jonathan Løw, tidligere online marketingschef for Bog & Ide og iværksætteren bag flere prisbelønnede virksomheder/projekter. Jonathan Løw er selv blevet kåret som én af Danmarks 100 mest lovende ledere og har været nomineret til Årets Iværksætter. I sit foredrag vil Jonathan Løw gøre disruption til et jordnært begreb, så alle deltagerne kan få gode idéer til, hvordan de kan bruge disruption i deres daglige arbejde.

Deltagerne vil også høre foredrag af direktør på Institute of Innovative Thinking Susanne Odgaard og virksomhedsrådgiver Thomas Marschall.

Susanne Odgaard vil give deltagerne en række konkrete ledelsesværktøjer til, hvordan ledere og medarbejdere bedst rustes til at imødegå disruption.
Thomas Marschalls stiller på konferencen skarpt på, hvordan ny teknologi har og vil disrupte erhvervslivet, men ikke mindst, hvordan virksomheder gennem lederskab kan udnytte de store muligheder, som disruption vil skabe i fremtiden.

Afdelingsformand for Lederne Hovedstaden Jan Rossil forventer en konference, hvor deltagerne får den nyeste viden og holdninger til et af tidens højaktuelle emner.

- Jeg tror, at mange københavnske ledere har hørt en masse om disruption, men de har behov for at få disruption ned i øjenhøjde, så det kan bruges i den enkelte leders hverdag. Derfor har vi inviteret tre oplægsholdere, som både kan trække disruption ned i øjenhøjde og give deltagerne de konkrete værktøjer, som de har brug for, så de kan profitere af den nye forretningsmæssige verdensorden, siger Jan Rossil.

Konferencen finder sted på Tivoli Hotel og Congress Center, Arni Magnussons Gade 2 1577 København V, torsdag den 16. marts klokken 13. Konferencen er rettet mod ledere på alle niveauer, og både medlemmer og ikke-medlemmer af Lederne er velkomne. Tilmelding kan ske på www.lederne.dk/konferencer.

Jan Rossil
Lederne Hovedstaden
E-mail: jan.rossil@lederne.dk

Karoline Bloch-Sørensen & Nicolai Fiil