Klosterkroen

Klosterkroen indgår sponsoraftale med Odense Bulldogs

Odense Bulldogs vil tilbage til de gode gamle dage i starten af 00’erne, hvor 3000 mennesker overværede kampene. Ny sponsoraftale med Klosterkroen – Den Muntre Munk skal være med til at skaffe kunder i biksen.
Som madleverandør for Odense Bulldogs vil Klosterkroen – Den Muntre Munk gøre sit til at give holdets sponsorer en god gastronomisk oplevelse. Foto: PR.

Odense Isstadion havde sin storhedstid umiddelbart efter arenaen stod færdig i 1999. I årene efter var det ikke unormalt med over 3000 tilskuere på lægterne, men siden da har opbakningen ikke været på samme niveau. For at byens hockeyholds guldalder ikke skal forblive en saga blot, er der lagt en ny strategi – en del af planen er at lokke med tarteletter og anden traditionel dansk mad.

Vores nye strategi handler om, at vi skal bringe festerne tilbage til Odense Isstadion. I begyndelsen af 00’erne var ishockey på bedste niveau nyt og spændende i byen, og vi kunne ofte fylde arenaen – når vi havde fredagskampe, var det byens største fredagsbar. Vores aftale med Klosterkroen som madsponsor er et led i vores strategi om at genvinde vores tidligere styrke, siger Kristoffer Jørgensen, der er direktør ved Odense Bulldogs.

Lokal opbakning

Klosterkroen – Den Muntre Munk skal blandt andet levere mad til PUCKEN, hvor Odense Bulldogs’ sponsorer netværker til VIP-arrangementer op til kampstart. Restauranten, der kan kalde sig eksklusiv bronzesponsor, skal stå for treretters menuer til fire VIP-arrangementer inden slutspillet, og incitamentet er klart.

Som sponsor har vi mulighed for at støtte op om noget stærkt og lokalt, der leverer varen, og som vi tror på. Vi vil være med til at højne den samlede oplevelse for sponsorerne, og samtidig får vi en god eksponering over for potentielle samarbejdspartnere – det er med til at sætte os på landkortet, fortæller Bjørn Hentze, der er medejer af Klosterkroen – Den Muntre Munk.

Mad til mænd

Til hver hjemmekamp er der samlet et sted mellem 100 og 300 spisende gæster. Med en klar overvægt af mænd har beslutningen om et samarbejde med Klosterkroen – Den Muntre Munk ligget lige til højreskøjten.

– Vores vigtigste ærinde er at give folk gode oplevelser – ikke mindst vores gæster til VIP-arrangementerne. De består primært af såvel små som store sponsorer, og vi kan ikke komme uden om, at størstedelen er mænd, og mange har efterspurgt det gode, solide danske køkken. Derfor er vi meget trygge ved at indgå en aftale med netop Klosterkroen, udtaler Kristoffer Jørgensen.

Kristoffer Jørgensen
Direktør, Odense Bulldogs
Kj@oik.dk

Bjørn Hentze
Medejer, Klosterkroen – Den Muntre Munk
Bhe@bargroup.dk

Billeder

Download
Som del af en ny strategi for at lokke flere gæster til ishockey i Odense, har Odense Bulldogs indgået samarbejde med den lokale restaurant, Klosterkroen – Den Muntre Munk. Foto: PR.
Download

Information om Klosterkroen

Klosterkroen
Lille Gråbrødrestræde 2
5000 Odense C.

63 12 81 28http://www.klosterkroen.dk/

Klosterkroen – Den Muntre Munk åbnede dørene i november 2015 og laver klassisk dansk mad serveret i autentiske omgivelser på Lille Gråbrødrestræde 2, 5000 Odense C.

Følg pressemeddelelser fra Klosterkroen