Klistermærker er en god måde at promovere jeres virksomhed

Der er mange måder at markedsføre og brande jeres virksomhed. En lidt alternativ mulighed er at bruge små klistermærker, der kan placeres rigtig mange forskellige steder. Og det er faktisk rigtigt let og hurtigt at få lavet en rulle med klistremærker.

Let at bestille online

Ønsker du en rolle med klistermærker med jeres logo, slogan eller lignende, så er det let at bestille online. Online hos Eccoprintshop.dk findes en konfigurator, hvor du let og hurtigt kan skabe et klistermærke, der matcher jeres specifikke behov. Via konfiguratoren kan I vælge form på klistermærker, der kan være både kvadratisk, rund og oval, du kan vælge hvilket materiale, klistermærkerne skal laves i, hvilke farver der skal bruges. Priserne starter ved omkring kr. 1500,- for 1000 styk.

Høj kvalitet i alt

Via Eccoprintshop.dk får du en bestilling og et produkt der er i høj kvalitet. Det hele bliver lavet på eget trykkeri, hvor der arbejdes på moderne maskiner. Og det gælder for alle slags materialer, at det altid er i høj kvalitet.

Eneste webshop-løsning

På Eccoprintshop.dk finder du branchens eneste løsning, hvor det hele foregår online. Du kan tilpasse dig produkt helt ned til mindste detalje. Du skal blot have en trykklar pdf-fil, hvor du har det design, som du ønsker. Ecco print beskæftiger sig i øvrigt med alt inden for display og print i alle former.

Materialetyper

Det er ingen hemmelighed, at valg af materiale har enorm betydning for følelsen af det produkt, som du får.  Hvis du vælger Hvid PP får du et plasticmateriale, der kan sidde mange steder og modstå alle former for væsker og cremer. Dette kan fås både til at blive siddende permanet og aftagelig. Du kan vælge transparent PP til gennemsigtighed på etiketten. En mulighed er er thermopapir, der er modstandsdygtigt overfor også alkohol, fedt og olie.
Det mest solgte er dog almindelig papir, da det kan bruges i rigtig mange forskellige situationer. Blandt andet er det køl og frostsikkert plus at det er bæredygtigt.

Let af få hjælp

Når du benytter Eccoprintshop.dk er et super let af få support og hjælp til at færdiggøre din ordre. Du kan nemlig få rådgivning via både chat og via telefon. Så kan du være helt sikker på at få det produkt, som du ønsker. Ecco print leverer blandt andet til kendte brands som Ecco, Jakobsens, Frellsen, Mad med mer og Aurion samt mange andre store danske virksomheder. En bevis på at der er kvalitet i alle ordre hos Ecco Print.

Skab dit eget sikkerhedsnet med den rette a-kasse4.5.2022 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Der kan være mange grunde til, at du i en periode ikke har et job, og derfor heller ikke har nogen fast indtægt. En sådan periode kan være hård og frustrerende, og det er ikke altid nemt at finde et job igen. For at gøre disse perioder i livet nemmere at overkomme, kan du sikre dig selv ved at melde dig ind i en a-kasse. Dette er en form for forsikring, som du betaler til, når du har en fast indkomst, og så får du udbetalt dagpenge, når du ikke har en indkomst. Det har mange fordele at være medlem af en a-kasse, men det kan også være svært at finde den rette a-kasse, da udbuddet er stort. Læs med herunder og lær mere om a-kasser.