KitchenAids nye kraftfulde foodprocessor – let at samle, anvende, rengøre og opbevare.

KitchenAid lancerer en ny foodprocessor med arbejdsskåle i to størrelser, Multi-Purpose-klinger og den nye One Click-teknologi. Madlavning kan ikke blive lettere, end med dette køkkenredskab. Det nye medlem af KitchenAid-familien er udviklet med tanke på, at den skal være nem at anvende, rengøre og opbevare.

Let at montere. Foodprocessoren har et skridsikkert underlag og en innovativ ”One Click”-teknologi, som gør den let at samle, og som samtidig sikrer, at indholdet bliver i skålen, når den skrues af.

Let at anvende. Det elegante runde og glatte udtryk kombinerer stil og funktion. Foodprocessoren kan både skære, hakke, snitte, rive og ælte med sine multifunktionelle blade. Foodprocessoren kommer med et påfyldningsrør, puls-funktion og to hastighedsmuligheder.

Let at rengøre. Processoren rengøres ved at hælde vand fra vandhanen ned i skålen (opvaskemiddel efter behov) og tænde for processoren i et par sekunder. Skålen og knivene tåler også opvaskemaskine.

Let at opbevare. Multi-purpose-klinger og dejkroge til foodprocessoren passer ned i skålen, hvilket gør det nemt at opbevare både på hylder, på køkkenbordet eller i køkkenskabe.

Vælg den KitchenAid processor, der passer bedst til dine behov. Processoren findes i to størrelser og i moderigtige farver, som dog varierer i forhold til hvilken størrelse skål, man vælger.

Foodprocessoren med skålen på 2,1 liter findes i farverne rød, creme og mat sort, mens den lidt mindre, men lige så kraftfulde, på 1,7 liter findes i rød, creme, mat sort og mat grå.

Lav lækre Zucchini Rösti med KitchenAids nye foodprocessor

Zucchini Rösti
Forberedelsestid: 10 min.
Tilberedningstid: 35 min.

Ingredienser

1 stor zucchini
Salt
2 store æg
125g hvedemel
1/2 tsk. sesamolie
2 spsk. olivenolie

Sæt rivejernet til tyk snitning i KitchenAids foodprocessor. Skær zucchinien i moderate stykker, put dem i processoren og tænd. Hæld den snittede zucchini over i en stor skål, strøg rigelig med salt over zucchinien og lad det hvile i 10 – 15 minutter for at trække væsken ud af zucchinien. Læg derefter zucchinien på bagepapir for at fjerne eventuelt overskydende væske.

Rør imens æg, mel og sesamolie i en anden skål, og tilsæt til sidst den væskefri zucchini.

Opvarm en stegepande med olie og steg zucchini pladerne ved middel varme.

Servér med en lækker yoghurt rørt med dine yndlingskrydderurter til en lækker forret, eller som et alletiders vegetarisk tilbehør til brunch-bordet.

Hak, purér, ælt, bland, riv og snit med den nye KitchenAid foodprocessor vejledende udsalgspris for

Foodprocessor 1,7 L 5KFP0719 1299 kr.

Foodprocessor 2,1 L 5KFP0925 1499 kr.

OM KITCHENAID

Siden introduktionen af den legendariske mixer i 1919 og deres første opvaskemaskine i 1949, har KitchenAid bygget på disse ikoners arv for at skabe en komplet produktlinje, som tilbyder en professionel præstation og er designet til den passionerede gourmet. Varemærket KitchenAid fejrer sin 100 års fødselsdag i 2019 og er en del af Whirlpool Coorporation. Whirlpool er verdens største producent af hvidevarer, og havde i 2014 et årligt salg på omkring 90 milliarder dollars, 100.000 ansatte og 70 fabrikker og teknologiforskningscentre verden over. Virksomheden omfatter Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit, Hotpoint og andre større mærker i mere end 170 lande. Whirlpool Corp. European Center ligger i Comerio (VA) i Italien. For mere information, besøg www.kitchenaid.dk

KitchenAid lancerer kødkværn i metal24.9.2018 12:05Pressemeddelelse