KITCHENAID LANCERER 100-ÅRS JUBILÆUMS KOLLEKTION: “QUEEN OF HEARTS”

Del

100-års jubilæet for KitchenAid er mere, end blot en fejring af det ikoniske brand. Det er en hyldest til grundlæggerne, som har skabt et brand, som har inspireret siden 1919.

Med lanceringen af 100-års kollektionen “The Queen of Hearts”, honorerer KitchenAid både sin imponerende fortid, og kigger samtidig mod fremtiden med innovation, originalitet og kreativitet, som skal inspirere de næste 100 års madlavning.

Den klassiske røde farve har længe tilført produkterne fra KitchenAid deres egen identitet. Den nye ‘Queen of Hearts’ kollektion tilfører nu brandet nuancen, “Passion red”, der udtrykker energi, styrke og passion for at arbejde i køkkenet.

Kollektionen kommer med et dekorationsbånd med hundredevis af røde miniature hjerter, og et særligt Power Hub-dæksel på køkkenmaskinen, der markerer KitchenAids 100-års jubilæum.

Den fashionable limited-edition inkluderer et bredt udvalgt af produkter; en blender, en håndmixer, en stavblender, en el-kedel, en mini foodprocessor, en toaster og den klassiske KitchenAid køkkenmaskine. Hele kollektionen er skabt for at opmuntre endnu flere passionerede mad-entusiaster. Der er ingen undskyldning for ikke at deltage i fejringen af 100-års jubilæet gennem hele 2019, men hvis du mangler inspiration, så kan du prøve…

EN OPFRISKENDE MORGENMAD

Hold en fødselsdagsbrunch for vennerne med hjælp fra KitchenAid. ‘Queen of Hearts’-kollektionen byder på en toaster og en el-kedel, som begge er perfekte til at forberede en smagfuld morgenmad. Duften af ny brygget thé og ny-toastet brød vil imponere.

Med det specielle tilbehør, som gør det mulighed at toaste hele flutes, undgår du at skulle skære dit lækre brød op i skiver. Toasteren kan klare både bagels, flutes og muffins. Og hvis du vil imponere yderligere, så kan du bringe mini-foodprocessoren i spil, og lave spreads lige til at smøre på det delikate, ny-toastede brød. Og det bedste er næsten, at alt tilbehør kan stilles direkte i opvaskemaskinen efter brug. Så du behøver ikke at tænke på den kedelige del af madlavningen.

DINE EGNE EKSPERIMENTER

Midtpunktet i den nye ‘Queen of Hearts’-kollektion er stadig KitchenAid køkkenmaskinen. Den lanceres nu i den helt nye ‘passion red’-farve med unikke tilbehørs muligheder. Køkkenmaskinen kom til live i 1919, og i dag kan maskinen meget mere, end blot æltning af dej. Køkkenmaskinen giver dig mulighed for at: veje og si dine ingredienser, tilberede frisk pasta, skrælle, udkerne, og lave spiraler ud af frugt og grøntsager og meget mere. Maskinen hjælper dig hele vejen. Så rul ærmerne op, og lad kreativiteten dufte i dit køkken. Hvem ved, måske opfinder du den næste familie-favorit som kan varer de næste 100 år.

FOKUS PÅ SUNDHED

Når familie og venner hører lyden af den kraftfulde blender ved de, at noget lækkert og smagfuldt er på vej. Men den nye ‘Queen of Hearts’-blender kan du kreere de lækreste og mest farverige smoothies fyldt med sæsonens smag. Den har en 3.0 Peak HP motor, 2.6 L BPA-fri krukke og blade i rustfrit stål, som gør, at blenderen leverer optimalt hver gang. Og så en den let at betjene, så du uden besvær kan forkæle dem, du holder af.


The Queen of Hearts – kollektionen er i butikkerne fra den 1. maj 2019

Nøgleord

Billeder

Information om KitchenAid

KitchenAid



OM KITCHENAID
Siden introduktionen af den legendariske mixer i 1919 og deres første opvaskemaskine i 1949, har KitchenAid bygget på disse ikoners arv for at skabe en komplet produktlinje, som tilbyder en professionel præstation og er designet til den passionerede gourmet. Varemærket KitchenAid fejrer sin 100-års fødselsdag i 2019 og er en del af Whirlpool Coorporation. Whirlpool er verdens største producent af hvidevarer, og havde i 2014 et årligt salg på omkring 20 milliarder dollars, 100.000 ansatte og 70 fabrikker og teknologiforskningscentre verden over. Virksomheden omfatter Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit, Hotpoint og andre større mærker i mere end 170 lande. Whirlpool Corp. European Center ligger i Comerio (VA) i Italien. For mere information, besøg www.kitchenaid.dk

Følg pressemeddelelser fra KitchenAid

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra KitchenAid

KITCHENAID: ÅRETS FARVE 2021 ER SØD SOM HONNING10.2.2021 09:29:58 CET | Pressemeddelelse

København, 10 februar 2021 – De fleste higer mere end nogensinde efter en følelse af fællesskab. Årets KitchenAid farve 2021, Honey, er skabt til at imødekomme den længsel efter varme, som et fællesskab normalt byder på. Farven er varm og har en dyb gylden-orange undertone, der udstråler positivitet og varme. Honey er en invitation til at mindes den varme følelse af sammenhold og fællesskab. Både den klassiske Artisan køkkenmaskine og sidste års nyhed, Artisan K-400 Blender kan fås i farven Honey fra i dag.