Kirsten Halskov Madsen genvalgt til Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse

Sygeplejerske, cand.cur., og lektor ved sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus, Kirsten Halskov Madsen, Ry, er af repræsentantskabet i Kræftens Bekæmpelse blevet genvalgt som medlem af Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse.

Kirsten Halskov Madsen har været medlem af Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse siden 2014 og er også formand for Kræftens Bekæmpelses regionsudvalg i Region Midtjylland.

Som hovedbestyrelsesmedlem i Kræftens Bekæmpelse arbejder Kirsten Halskov Madsen blandt andet for, at alle kræftpatienter får en sammenhængende og sikker kræftbehandling og omsorg med sikkerhed for højest mulige kvalitet. Og for at patienter og pårørende bliver hørt, forstået og medinddraget med respekt for deres ønsker og ressourcer i alle beslutninger, der har betydning for deres behandlings- og plejeforløb.

Repræsentantskabet er Kræftens Bekæmpelses øverste myndighed, og valg til hovedbestyrelsen fandt sted ved repræsentantskabsmødet i Kolding 21. maj 2017.

Marianne Vestergaard
Kommunikation