Kim Martin Sørensen ny Product Manager i Aller Media
Kim Martin Sørensen, 43, tiltræder pr. 1. juni som Product Manager i Aller Media, hvor han skal være med til at innovere kommercielle muligheder knyttet til indholdskoncepter og multiformater (video og lyd) på tværs af Aller Medias mediebrands. Kim kommer til Aller Media med mange års kommerciel erfaring fra mediebranchen og med kompetencer inden for især kontekstuelt partnerskabssalg. Derfor skal han bl.a. arbejde på tværs af organisationen i forhold til Aller Medias digitale platforme, Pling og ALLY.
Sideløbende med sin nye rolle skal Kim fortsætte med at udvikle Vi Elsker Media, der nu bliver en del af Aller Medias digitale portefølje. Lise Sohn Kammersgaard, Porteføljechef i Aller Media, glæder sig over at få Kim med på holdet.
”Kim Martin Sørensen kommer med en masse kompetencer og erfaring, der vil skabe stor værdi i Aller Media og den digitale rejse, vi er på. Vi Elsker Media og grundidéen for sitet vielskerserier.dk er meget lig vores mangeårige print-tv-guide, 7 TV-Dage," siger Lise Kammersgaard og fortsætter:
"Hvor 7 TV-Dage i mange år har gjort det overskueligt og guidet danskerne i, hvad der kommer i TV, så har vielskerserier.dk det samme fokus på streaming – både serier, film og podcasts. Og der er i øjeblikket stor efterspørgsel på den slags indhold – især i et digitalt format. Med Kim ombord får vi nu mulighed for at kickstarte udviklingen af vores fremtidige digitale tilstedeværelse inden for TV- og streaming guides”.
Selv glæder Kim Martin Sørensen sig til at kunne bidrage yderligere til den digitale omsætning og til at videreudvikle konceptet og indholdsområdet med overdragelsen af Vi Elsker Media
”Jeg er meget ydmyg og stolt over, at Aller Media fra starten kunne se synergierne i at overtage mine medier. Det har samtidig været en åben, ærlig og konstruktiv proces i forhold til overtagelsen. Det har gjort, at jeg lige fra processens indledning ikke var i tvivl om, at Aller Media er det rigtige sted for mig personligt at kunne udvikle mig. Jeg har på samme tid følt, at Aller Media er det rigtige sted at overlevere nøglen til butikken, så den kan udvikle sig bedst muligt i fremtiden,” siger han og slutter:
”Jeg glæder mig virkelig til at sætte mit præg og til at hjælpe Aller Media med at nå i mål med flere af de spændende digitale initiativer på tværs af tekst, billede og lyd, som er på tegnebrættet. Der er mange fede muligheder og synergier, når man lander i et så spændende mediehus med mange dygtige mennesker omkring sig.”
Nøgleord
Kontakter
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder
Information om Aller Media
Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
femina fylder 150 år - og bliver 100 procent digitalt27.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
I morgen, onsdag den 28. februar, fylder femina 150 år og skriver dermed historie som Danmarks ældste og ét af verdens ældste ugeblade til kvinder. Nu skriver femina snart ny historie, da det med det sidste printnummer, der udkommer den 29. februar, bliver 100 procent digitalt. Samtidig vil femina fortsætte med at være et aktualitetsmedie målrettet kvinder.
To Sultne Piger splitter op – men profilen og podcasten lever videre16.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
De har sammen skabt en succesfuld podcast og 80.000 følgere på Instagram. Men nu forlader den ene halvdel af To Sultne Piger rollen som en af landets mest populære madanmeldere. Heldigvis kører den tilbageværende pige både profilen og podcasten på Heartbeats videre – med flere nye spændende elementer.
Martin Kongstads populære podcast om mad og mennesker er tilbage22.12.2023 08:19:28 CET | Pressemeddelelse
I tre år har den holdt pause, men nu genopliver Martin Kongstad og Heartbeats podcasten ’Bearnaise er dyrenes konge’. Den nye sæson får et væld af nye spændende gæster som To Sultne Piger, Lærke Kløvedal og Søren Gericke.
Ny undersøgelse: Næsten hver anden kvinde har oplevet ikke at blive taget seriøst hos lægen21.12.2023 09:19:41 CET | Pressemeddelelse
En ny undersøgelse fra Aller Media viser, at næsten hver anden kvinde (46,7 %) har oplevet at lægen ikke tog deres sundhedsmæssige problemer seriøst. Problemet er ekstra stort blandt de 18-29-årige kvinder, hvor hele 58 % har oplevet ikke at blive taget seriøst. Derfor sætter femina fokus på uligheden i sundhedsvæsenet med kampagnen ”Patient XX”.
Ally vinder to prestigefyldte priser ved stor europæisk app-award9.11.2023 15:59:13 CET | Pressemeddelelse
Aller Medias digitale platform, der samler både lyd, videoer og artikler har netop vundet en People’s Lovie Awards i kategorien ”News & Entertainment”. Det er andet år i træk, at Ally sikrer sig to af de prestigefyldte priser til det store europæiske app-award.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum