KESI tager på tour til vinter

KESI
’30 Somre Tour’
2023

Vinteren 2023 tager Kesi på turné med sit nye album og hans band. “30 Somre” er titlen på hans fjerde soloalbum og på den kommende tour som slutter i den legendariske K.B. Hallen på Frederiksberg i landets hovedstad.

Kesi behøver ingen introduktion; han er et af landets stærkeste live performere med et kæmpe katalog af hits og en usammenlignelig energi - der er få ting, der har defineret 10'ernes lyd som ham. Kesi står bag kæmpe sange som 'Søvnløs', 'Kom Over', 'Følelsen' og 'Blå Himmel' fra hans anmelderroste album 'BO4L', der udkom i sommeren 2020.

I 2021 fulgte han op med albummet ’Mere End Musik’ i fællesskab med BOC-familien Gilli og Benny Jamz, hvorfra kæmpe hittet ’Ibiza’ og det øvrige Artigeardit samarbejde med ’Er Her’ begge lå nr. 1 på Spotify charten, og her et år efter stadigvæk florerer i Top-20. Kesi har ligeledes modtaget et par Danish Music Awards, bl.a. for 'Årets Solist'.

Kesi har været blandt de tre mest spillede kunstnere på Spotify i Danmark over de seneste par år. Det er svært at forestille sig en hitliste anno vores tid, der ikke er prydet af Kesis charme og karakteristiske rap.

’30 Somre’ 2023 tour:
17. februar: Train, Aarhus
18. februar: Royal Stage Skråen, Aalborg
3. marts: Posten, Odense
9. marts: K.B. Hallen, København *

Billetsalget starter fredag 15. juli 2022 kl. 10.00 via spillestedernes respektive platforme.
Billetsalg til K.B. Hallen foregår via livenation.dk og ticketmaster.dk. Der vil til K.B. Hallen koncerten være presale for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk, som starter torsdag 14. juli kl. 10:00.

* Live Nation er kun arrangør af koncerten i K.B. Hallen

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

BENNY JAMZ OFFENTLIGGØR KONCERTER I AARHUS OG KØBENHAVN TIL NOVEMBER!17.8.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den populære rapper/producer der befinder sig i toppen af den officielle albumchart med albummet ”Jamo”, spiller to koncerter til efteråret. 3. NOVEMBER: TRAIN 10. NOVEMBER: STORE VEGA Benny Jamz’ betydning for den danske musikscene er massiv. Han står først og fremmest bag sin egen solokarriere, der fortsat når nye højder. Han har ligeledes været stor drivkraft for B.O.C.-kollektivet, der foruden ham selv tæller frontmænd som Gilli og Kesi (gruppen udgav sidste år fællesalbummet ’Mere end musik’). Siden gruppens spæde start har Jamz været hjernen bag utallige genistreger. Foruden at producere musikken, tog han et videokamera i hånden og lærte at filme musikvideoer. I en ny Soundvenue artikel introducerer Kristian Karl, Benny som Diy-musikvideoinstruktør på ’Fissehul’. Grime-producer i starten af 2010’erne. Politisk autotune-sanger under navnet Højer Øye. Den danske hiphop scenes største trendspotter. Molo-medlem, B.O.C-rapper og solo stjerne. Benny Jamz udsendte i midten af juli soloa

Volbeat tilføjer endnu en dansk koncert på deres “Servant Of The Road” verdens turné15.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VOLBEAT ’SERVANT OF THE ROAD WORLD TOUR 2022’ JYSKE BANK BOXEN 18. OKTOBER 2022 Bandet spiller en imponerede række af arena koncerter, der der tager bandet til 33 arenaer i Europa. Bandet spiller bl.a. Barclays Arena i Hamborg, Le Zenith i Paris og turnéen afsluttes i legendariske Wembley Arena. Volbeat slår atter rekorder i samlet antal billetter på én europæisk turné, den største turné i bandets historie og den største arena turné nogensinde for et dansk rockband! “Vi er meget glade for at kunne tilføje endnu en dansk koncert til vores “Servant Of The Road” turné. Det har været lidt af et puslespil at få det hele til at falde på plads. Det er næsten tre år siden vi spillede i Herning og generelt i DK, så den skal altså haven over nakken til oktober!” Udtaler frontmand Michael Poulsen. Volbeat’s sjette album “Seal The Deal & Let’s Boogie” rundede de 120.000 solgte albummer i juli måned og er til dato bandets mest populære her til lands med intet mindre end seks platinplader i ryggen.

JAILBREAK ER KLAR MED FULDT PROGRAM I FÆNGSLET I HORSENS DEN 13. AUGUST9.8.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

JAILBREAK er et nyt stort musikevent i Fængslet i Horsens i Jylland, som lørdag den 13. august åbner dørene for heavyrock-fans i alle aldre. Her kan publikum opleve energisk rock’n’roll og hård tråd fra intet mindre end seks internationale og tre danske bands på en spændende og stemningsfuld koncertdag: SABATON, ACCEPT, HAMMERFALL, PHIL CAMPBELL AND THE BASTARD SONS, JESPER BINZER & BAND, STEVE’N’SEAGULLS, KING BUFFALO, ELECTRIC GUITARS og SKULLCLUB.

Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset.3.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

OCEAN GROVE 27. OKTOBER 2022 PUMPEHUSET Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset. De australske ”oddballs” Ocean Grove laver en sammensmeltning af rock, metal, grunge, hip-hop og brit-pop. Det er blevet til en banebrydende lyd der beskrives som Oddworld Music™️. Den eklektiske trio udgav deres andet album ’Flip Phone Fantasy’ i 2020 til bred anmelderros og en 8. plads på den australske album chart. Udover global hæder fra diverse medier, såsom Kerrang!, for deres lovløse kreativitet og overlegne attitude, har albummet opnået næsten 20 millioner streams. Ocean Grove udgav tidligere på året singlerne ’Cali Sun’ og ’Silver Lining Lining’ som var en ledte hen til udgivelsen af deres tredje fuldlængde album ’Up In The Air Forever’. Albummet fik en anmeldelse på 4/5 i Kerrang!: ”It’s the best showcase of Ocean Grove’s quirks to date, and they’ve got all the right to be bullish about it when playing it feels so, so good.” Oplev Ocean Grove i P