Marcus A/S

Kendt tøjbutik genopfinder sig selv med humor - åbner butikker 31. august

Herretøjskæden Marcus har eksisteret siden 1993 og har 26 forretninger fordelt over hele landet. 31. august genåbner Marcus med fokus på at fremkalde glæde hos deres kunder. Det gør de blandt andet gennem et nyt, kreativt univers i alle butikker, en ny webshop og spritnye kollektioner, hvor der er fokus på humor, leg og glæde.

Der er knald på farverne og kun kreativiteten sætter grænser. Tendensen er helt klar, hvis man kigger ud i verden. Dit tøj skal vække glæde – både hos dig selv og andre.

Det kan være grænseoverskridende for nogen at gå fra sorte jeans og T-shirt til et outfit fuld af klare farver og vilde mønstre. Derfor genåbner Marcus-butikkerne d. 31. august med et øget fokus på personlighed rådgivning til at få den gode stil.

Der skal ikke kun sælges tøj, men også god stil

Konceptchef i Marcus Gruppen A/S, Jørgen Wisborg, understreger, at nøglen til at ramme den unge målgruppe bliver et skarpt fokus på at gøre den gode stil lettilgængelig – og ikke kun i form af fornuftige priser, men i høj grad også gennem den rette, personlige rådgivning.

”Vores kunder har helt forskellige behov, og det stiller store krav til den individuelle rådgivning, vi yder hver dag. Uanset hvem der besøger vores butikker, sikrer vi hos Marcus, at man kan få en cool stil uden at bruge en formue,” udtaler Jørgen Wisborg.

Strygeservice og personlig styling

Fra 31. august vil Marcus’ kunder finde nye kollektioner og opleve en helt ny stil i de enkelte butikker og på deres nye webshop, som har en meget mere legende og humoristisk tilgang til herretøjsmoden end tidligere set. Særligt bliver det en helt ny oplevelse for medlemmerne af ClubMarcus, som er en af Danmarks største kundeklubber.

”Style Matters er en livsstil for alle i Marcus. Derfor lancerer vi en masse spændende tiltag, som skal gøre det både lettere og sjovere at få den gode stil. Det gælder især vores klubmedlemmer i ClubMarcus, som kan nyde godt af strygeservice, tilbud om personlig styling og prismatch-garanti, som sikrer, at man som medlem altid får den gode stil til den bedste pris på markedet, ” udtaler Jørgen Wisborg.

Marcus Re-opening sker d. 31./8 i alle landets Marcus butikker

Information om Marcus A/S

Marcus A/S
Erhvervsparken 4