Jytte Møller, Roskilde, genvalgt som medlem af Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse

Pensioneret sundhedschef i Lolland Kommune og næstformand i Kræftens Bekæmpelses regionsudvalg i Region Sjælland Jytte Møller er af repræsentantskabet i Kræftens Bekæmpelse blevet genvalgt som medlem af Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse. Jytte Møller vil som hovedbestyrelsesmedlem bl.a. bidrage til udviklingen af et sundhedsvæsen, ”der tilpasses den enkelte borgers behov og som skaber lighed i sundhed,” og hun mener, at vi kan gøre meget mere for at sikre tilstrækkelig palliation til kræftramte. Jytte Møller ønsker konkret at fortsætte arbejdet for, at der bliver ansat palliations-sygeplejersker i alle landets kommuner.