JustMore.dk overtager Brandingfabrikken

JustMore.dk fortsætter væksten, og har fredag d. 01.07.2022 overtaget Brandingfabrikken, samt domænerne Vælgershop.dk, Firmajulegaven.dk, Påskegaver.dk og Koala.dk.

Brandingfabrikken blev etableret i 1987, under navnet Koala reklame, men skiftede efterfølgende navn til Brandingfabrikken. De har med stor succes serviceret mere end 75.000 kunder, som til stadighed køber virksomhedens produkter på de forskellige webshops.

JustMore.dk har over længere tid ønsket at udvide aktiviteterne på netop gaveartikler, julegaver og produkter med tryk. Muligheden kom, da Brandingfabrikkens forhenværende ejer, Michael Pedersen, valgte at trække sig tilbage og gå på pension. JustMore.dk overtager desuden medarbejderen Ann Ravn Pedersen, fra Brandingfabrikken, der er ægtefælle til den tidligere ejer. Brandingfabrikken sælger, ud over egne produkter, en lang række mærkevarer, som fortsat vil være tilgængelige på hjemmesiden.

JustMore.dk er i dag 9 personer ansat, der glæder sig til at servicere både JustMores og Brandingfabrikkens kunder med et udvidet sortiment af produkter.

Med hjælp fra den tidligere ejer, Michael Pedersen, vil overdragelsen af de nye webshops, samt Brandingfabrikkens tilknyttede økonomisystem, ske både effektivt og gnidningsløst.

JustMore.dk kan nu tilbyde deres 150.000 kunder en af de største og bredeste vifter af produkter til brug indenfor kontor, gaver, præsentation, undervisning, lager, køkken mv.

For mere info, kontakt venligst JustMores indehavere:

Susann Christensen
Tlf: 5151 6556, mail: sc@justmore.dk
Michael Petersen
Tlf: 2815 5537, mail: mip@justmore.dk

Sådan sparer du brændstof ved at vedligeholde dit køretøj20.7.2022 10:37:00 CEST | Pressemeddelelse

Inflationen er på det højeste, den har været i mange år. Priserne stiger og stiger. Især oplever bilejere, motorcykelejere eller andre med benzin og dieseldrevne køretøjer, at de kan køre langt kortere på literen. De fleste er efterhånden på udkig efter muligheder for at spare nogle penge i budgettet. Måske laver du en madplan for at undgå dyre impulskøb. Måske tager du cyklen eller det offentlige og lader bilen stå. Men hvis det ikke er en mulighed, kan det være svært at komme udenom en tur på tanken. Der er dog flere gode råd at komme efter, når du vil spare penge på din transportsituation. Det er nemlig vigtigt at holde øje med din bil eller motorcykels vedvarende vedligeholdelse for at spare på brændstofforbruget og dermed spare penge hver måned.