Julekalender: Nu kan du snart få fingre i den populære Tinka-nissehue
Inden længe står den på risengrød, julesnolder og hygge. December er også lig med familiejulekalender, og i år viser TV 2 ‘Tinka og Sjælens Spejl’. Her får seerne fornøjelsen af at følge Tinka og Lasse for tredje gang.
Salling Group, der blandt andet ejer BR, Bilka og føtex, er partner på årets Tinka-julekalender på TV 2. I år kan du købe den populære Tinka-nissehue, et samlealbum til de 48 unikke samlekort samt en masse merchandise - blandt andet nattøj, tøj, strømper, madkasse og sengetøj. Du kan købe det hele i Bilka, føtex og BR.
Foruden at give julelys i øjnene hos børnene, der kommer til at eje en Tinka-nissehue, skaber købet også glæde hos en række andre børn. Som noget nyt bliver der nemlig doneret penge til Julemærkehjemmene for hver solgt nissehue. Den koster 12 kroner, og heraf bliver de 2 kroner doneret til hjemmene.
“Salling Group ønsker at gøre en forskel for børnene på Julemærkehjemmene, og vi håber, at pengene kommer til at vække glæde. Det er helt i julens ånd at tænke på andre og give noget videre,” siger Henrik Schmidt, indkøbsdirektør for nonfood i Salling Group.
Masser af huer
Der er ingen fare for, at butikkerne løber tør for den populære nissehue.
“Vi har indkøbt rigtig, rigtig mange nissehuer, så børnene ikke skal gå forgæves efter Tinkas røde nissehue, som jo i tidligere år har vist sig at være yderst populær blandt børnene. Foruden nissehuen kan man også sikre sig en masse andet Tinka-merchandise, som er til salg i et begrænset omfang, siger Henrik Schmidt og fortsætter:
“Det er første gang, at der er så meget merchandise til en Tinka-julekalender. Børnene kommer til at få stor legeværdi ud af det, og oplevelsen af årets julekalender bliver meget større.”
FAKTA
- Salling Group er partner på julekalenderen på TV 2 frem til 2025
- Foruden nissehuen og et samlealbum til de unikke samlekort kan man købe pailletpude, sengetøj, madkasse, drikkedunk, krus, puslespil, strømper, bluser, nattøj, bukser, hyggesokker, natkjole, honninghjerter (kun i føtex og Bilka) og amuletten, som Tinka bærer i julekalenderen. Det hele kan købes i Bilka, føtex og BR. Samlealbum og nissehuer sælges også i Netto på Bornholm, Ærø og Samsø, hvor der også udleveres samlekort
- Administrerende direktør for Salling Group, Per Bank, overrækker checken med pengene fra salget af nissehuen til Julemærkehjemmene 21. december
- Resterende penge for salg af nissehuer efter overrækkelsen bliver efterfølgende overført til Julemærkehjemmene
- Nissehue, samlealbum og alt andet merchandise er til salg fra 1. november
- Man får en pakke med fire samlekort gratis, når man handler for 100 kroner i Bilka, føtex eller BR samt i Netto på Bornholm, Ærø og Samsø
- Tinka-nissehuen koster 12 kroner, hvoraf der doneres to kroner til Julemærkehjemmene i Danmark
Kontakter
Group CommunicationSalling Group
Tlf:8778 5002press@sallinggroup.comBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Netto og Bilka vinder fornemme vegetariske priser27.11.2024 08:20:00 CET | Pressemeddelelse
Bilka løber med førstepladsen i ‘Bedst-i-pris', når det handler om plantebaserede varer, mens Netto vinder ‘Årets plantebaserede discountsupermarked’. Kåringer, som Dansk Vegetarisk Forening står bag.
Nyt madspildspartnerskab skal redde 6,5 millioner måltider årligt26.11.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
FødevareBanken og Salling Group lancerer MadPlus – et landsdækkende initiativ til bekæmpelse af madspild med en ambition om at inkludere hele detailhandlen i Danmark fra 2026.
Nu åbner fremtidens føtex med stort fokus på måltidet og sundhed21.11.2024 07:30:00 CET | Pressemeddelelse
I Kokkedal kan du nu opleve føtex’ helt nye koncept, der vil være standarden for fremtidens føtex. Kunderne vil opleve en butik, hvor måltidet og convenience er i højsædet, og hvor de første sundhedstiltag bliver præsenteret
Partnerskab afslører: Hver tiende kunde har forhøjet blodtryk29.10.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Siden foråret har Hjernesagen i samarbejde med Salling Group tilbudt kunderne gratis blodtryksmåling. Den første evaluering af projektet viser, at det har store perspektiver for folkesundheden, fortæller ekspert. Derfor bliver tilbuddet nu udvidet til flere butikker landet over.
Salling Group sætter fokus på søvn og mave i balance25.10.2024 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Flere danskere oplever søvnbesvær og problemer med maven. Derfor lancerer Bilka og føtex nu et bredt sortiment af produkter og kosttilskud rettet mod den gode søvn og en mave i balance.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum