Julekalender fra Thisted Bryghus revet væk

32.000 eksemplarer af BRYGMESTERENS JULEKALENDER med ialt 768.000 øl fra Thisted Bryghus, er i år revet væk på rekordtid.

Og selvom bryggeriet bliver bestormet af kunderne, er der ikke flere tilbage på bryggeriet.

- vi er noget overraskede over den enorme succes, vores julekalendere har fået. Vi startede for 15 år siden, hvor 4.000 danskere købte julekalenderen, og i dag melder vores kunder stort set udsolgt landet over. Det er en dejlig julegave at få i midten af november, siger Bryggeridirektør Aage Svenningsen.

Han afviser, at det umiddelbart er muligt at efterkomme den enorme efterspørgsel.

- der er 24 forskellige øl i julekalenderen, og vi kan ikke umiddelbart efterkomme efterspørgslen af logistiske og produktionsmæssige årsager, selvom vi gerne ville, siger Bryggeridirektør Aage Svenningsen.

Thisted Bryghus har dog sendt to nye juleøl på gaden op til jul, nemlig Skt. Gertrud og Christmas Bock samt en ny Fadlagret LimfjordPorter - øllets Gentleman og signaturøl fra Thisted Bryghus.

- så der er rig mulighed for at få "smagen af Thy" på julebordet, siger Aage Svenningsen.

Yderligere information:
Bryggeridirektør Aage Svenningsen, tlf. 4024 2522