Julebagning i en håndvending

Nyt tilbehør fra KitchenAid både vejer og sigter bageingredienserne

KitchenAids nye bagetilbehør både vejer og sigter ingredienser

Det hedder godt nok bagekunst, men for mange er bagning mere en videnskab end kunst. Det kan nemlig være svært at opnå et konsistent og lækkert resultat. Professionelle bagere ved, at det er afgørende for et godt slutresultat at man får afvejet og sigtet ingredienserne. De ved også at ingredienser skal blandes nænsomt.

KitchenAid har udvidet tilbehøret til sin klassiske stand mixer med et nyt redskab, der kopierer den teknik professionelle bagere benytter: Tilbehøret kan håndfrit både præcisionsveje alle ingredienser, sigte ingredienser og sikre at ingredienserne nænsomt blandes ned i røre skålen. Det har aldrig været nemmere at bage lækre og luftige julekager.

Konsistente resultater

KitchenAids alt-i-et køkkenredskab afmåler og afvejer alle ingredienser helt nøjagtigt, og det er det første store skridt mod et ensartet eller tiltænkt bageresultat.  Redskabet er designet så det passer til alle KitchenAid køkkenapparater.

Præcision giver perfektion

Den integrerede digitale vægt vejer ingredienserne med en nøjagtighed på 1 gram, et must, hvis du vil have et godt og ensartet resultat. Måling af ingredienser med deciliter dimensioner kan føre til for meget variation i mængden af ​​ingredienser og en mislykket bagning. Den digitale vægt kan også bruges separat på en bordplade og har en kapacitet på op til 500 gram, så du kan veje alle dine ingredienser.

Færre trin. Mindre rod.

Bagning kan være en videnskab, men det kan være en frygtelig rodet affære.  Tilbehøret leveres med en indbygget tragt, der sikrer at alle sigtede og vejede ingredienser, blandes gradvist i dejen og giver et bedre resultat.

Tragten kan opbevare flere forskellige ingredienser i små rum før end de nænsomt ryger ned i den arbejdende røre skål. Det nye tilbehør klarer mange processer på samme tid og gør den efterfølgende opvask og rengøring minimal, da alle dele undtagen vægt- og sigteholder tåler opvaskemaskine.

Tilbehøret leveres med opbevaringsboks og den vejledende udsalgspris er 1.599,95 kr.

KitchenAids nye bagetilbehør både vejer og sigter ingredienser
Download
KitchenAids nye integrerede digitale vægt vejer ingredienserne med en nøjagtighed på 1 gram
Download