Joy of Giving kampagnen fortsætter
Med julekampagnen Joy of Giving opfordrer Georg Jensen igen i år danskerne til at kombinere deres julegavekøb med støtte til Røde Kors.
Georg Jensen har i år også designet et helt specielt Joy of Giving armbånd, som bliver solgt i kampagneperioden. Alt overskud fra salget går ubeskåret til Røde Kors. Du har også mulighed for at støtte Røde Kors ved at ’runde op’, når du køber julegaver hos Georg Jensen – hvor meget der ‘rundes op’ med, er op til dig. For hver krone, der rundes op med dobler Georg Jensen op til støtte for Røde Kors.
I anledning af julekampagnen var en række kendte danskere inviteret til Georg Jensens butik på Amagertorv i København i weekenden, for at pakke gaver ind til fordel for Røde Kors og skabe opmærksomhed omkring kampagnen. Weekendens indpakning var en stor succes og der blev doneret mange tusind kroner.
De kendte danskere er: Eva Harlou, Thomas Troelsen, Thomas Levin, Laura Christensen, Lars Mikkelsen, Vibeke Windeløv, Signe Lindkvist, André Babikian, Ole Yde, Cecilie Toklum, Christian Stadil, Sofia Manning, Jarl Friis-Mikkelsen, Peter Frødin, Peter Mygind, Benedikte Hansen, Camilla Gohs Miehe-Renard, Søren Hedegaard, Rebecca Uth og Regitze Overgaard.
Rund op’ kampagnen løber fra 15. november til lillejuleaften.
billeder fra eventen kan downloades her:
http://www.georgjensen.kontainer.com/files/folders/94044/thumbnails/
User: georg jensen / Password: images
Vedhæftede filer
Information om Georg Jensen
Følg pressemeddelelser fra Georg Jensen
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Georg Jensen
GEORG JENSEN AQUIRES DANISH SILVER1.5.2013 14:46:43 CEST | Press release
Expanding Antique Silver, Watch and Jewellery business
JOY OF GIVING 2012 GAV 145.594 KR. TIL RØDE KORS7.1.2013 13:02:27 CET | Pressemeddelelse
Med julekampagnen Joy of Giving opfordrede Georg Jensen igen i år danskerne til at kombinere deres julegavekøb med støtte til Røde Kors. Det samlede beløb, der går ubeskåret til Røde Kors’ uundværlige hjælpearbejde som resultat af Joy of Giving 2012, er 145.594 kr.
JOY OF GIVING 2012 GAV 145.594 KR. TIL RØDE KORS7.1.2013 13:02:11 CET | Pressemeddelelse
Med julekampagnen Joy of Giving opfordrede Georg Jensen igen i år danskerne til at kombinere deres julegavekøb med støtte til Røde Kors. Det samlede beløb, der går ubeskåret til Røde Kors’ uundværlige hjælpearbejde som resultat af Joy of Giving 2012, er 145.594 kr.
Arbejdende træværksted og pop-up-shop hos Georg Jensen i december5.12.2012 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Møbelsnedker Morten Høeg-Larsen og Claus Meyer åbner pop-up-shop hos Georg Jensen. Oplev de smukke organiske skærebrætter fra deres fælles projekt ”Sløjd” og få smagsprøver på julegodter fra Meyers Bageri tre weekender i december på 1. sal i Georg Jensens Flagship Store på Amagertorv på Strøget i København.
Joy of Giving kampagnen fortsætter4.12.2012 11:20:51 CET | Pressemeddelelse
Kendte danskere besøgte Georg Jensen i weekenden for at pakke gaver ind til fordel for Røde Kors. Du kan også være med til at støtte! Kombiner dit julegavekøb med støtte til Røde Kors.