Coop Danmark A/SCoop Danmark A/S

Jette Frölich skaber julehjerte til Irma

Designeren Jette Frölich har skabt et smukt ornament som symbol på kærlighed og omtanke, specielt til Irma.

Det nye julehjerte med den klassiske Irma-pige fås naturligvis kun i Irma. (Pris: 99 k).

Jette Frölich's unikke og håndlavede designs er kendt overalt i verden for deres lethed og elegance. Og de benyttes såvel til hverdag som til højtid og fest.

Dette hjerte kan anvendes som ophæng på vinterens grene, i en vase eller som midtpunkt i en krans. Men det kan anvendes året rundt, som pynt i sommerens vinduer, og se det bevæge sig i den blide sommervind.

Yderligere information: Konceptchef Anette Christensen, Irma, 51 59 38 54

Anette.b.christensen@irma.dk

Foto til fri brug er vedhæftet og vareprøve fremsendes efter ønske (send mail til: jens.juul.nielsen@coop.dk)

Coop i eksklusivt samarbejde med TV2 om julekalenderen "Tinka og Kongespillet"15.11.2019 09:10:00 CETPressemeddelelse