Carletti A/S

Jakobsen er ny deltager i Vild med dans

Hvad er mere logisk end at nyde lækker chokolade til Vild med dans, når programmet ruller over skærmen hele efteråret? Jakobsen Chokolade er stolt sponsor af Vild med dans – det er logik for chokoladeelskere.

Vild med dans er et samlingspunkt for mange familier, som hygger med chokolade, mens de ser programmet. Derfor er Jakobsen og Vild med dans det perfekte match. Programmet sendes på TV2 fra den 2. oktober 2020 og afsluttes med den vildeste finale den 19. december 2020.

Danskerne kan opleve Jakobsen og Vild med dans i en festlig rumba i både butik, i gadebilledet og på sociale medier, hvor man kan være heldig at vinde nogle af de eftertragtede billetter til live optagelserne af Vild med dans.

Jakobsen bliver vild i efteråret

I begejstring over Vild med dans sponsoratet har Jakobsen udviklet en vild nyhed, nemlig Jakobsen ’Vild Med-Mix’. Som navnet antyder, er det en blanding af de stykker fyldt chokolade, som danskerne er mest vilde med – marcipanbrød og nougat med hel hasselnød.

Jakobsen ’Vild Med-Mix’ er en del af det mere uformelle Logik for chokoladeelskere-univers, hvor nyheden kommer i selskab med Jakobsen ’Fra Mig Til Mig-Mix’, ’Bare Fordi-Mix’ og ’Vi Trænger-Mix’. Danskerne kan genfinde deres favoritter fra poserne i Jakobsens gaveæsker med dessertchokolade.

Bæredygtig kakaodyrking

Mange danskere er optaget af, hvilket afsæt vi sætter på miljøet omkring os. Derfor tror Jakobsen på, at det giver endnu mere nydelse at vide, at chokoladen er UTZ-certificeret. Hermed støtter Jakobsen aktivt bæredygtig kakaodyrkning til gavn for både mennesker og miljø.

Kærlighed til chokolade siden 1918

Jakobsen er skabt af chokoladeelskere til chokoladeelskere – og chokoladeelskere lader sig ikke spise af med middelmådighed. De ved, at god chokolade kan redde en dårlig dag og berige en god. Fordi chokolade lytter uden at stille spørgsmål og fordi chokolade forstår uden ord. Derfor er Jakobsen logik for chokoladeelskere.

Læs mere på Carletti.dk eller kontakt Marketingchef Katrine Tuelstrup tlf. 8749 0258

Information om Carletti A/S

Carletti A/S
Grenåvej 641
8541 Skødstrup

Historien bag Jakobsen

I forrige århundrede fandt brødrene Jakobsen sammen om en fælles passion. I hjertet af Århus blev deres kærlighed til chokolade forvandlet til en lille håndværksvirksomhed – for brødrene var det nemlig fuldkommen logisk at gøre lidenskaben til en levevej. Her godt 100 år senere, hvor både passionen og virksomheden er vokset, er det fortsat kærligheden og den kompromisløse holdning til kvalitet, der driver værket.

Siden 1918 har 3 generationer af Jakobsen familien drevet Carletti, der i dag er en del af den familieejede danske Givesco-Koncern. Carletti står blandt andet bag varemærkerne P-tærter, Skumbananer, Kæmpeplade, Evers, Big Ben og ikke mindst Jakobsen.

Følg pressemeddelelser fra Carletti A/S