Odin Engineering

Jacob Dilling-Hansen er tiltrådt som Sales and Relation Manager hos ODIN Engineering

Han er uddannet akademiøkonom fra Niels Brocks Handelsakademi (nu CBS) med vægt på sprog, udenrigshandel og marketing. Jacob Dilling-Hansen kommer fra en stilling som Vice President for Sales and Product Management hos IHFood A/S. Han har i mange år beskæftiget sig med produktudvikling, maskiner, teknik og kompliceret software.

Jacob Dilling-Hansen har stor erfaring i kundepleje og lægger vægt på at forstå kundens behov og kritiske processer for at opnå optimale løsninger. I sin funktion hos ODIN Engineering skal han samarbejde med eksisterende kunder i de brancher, som ODIN allerede leverer specialmaskiner til.

Desuden skal han introducere ODIN Engineering i nye markeder og for nye mulige kunder, så endnu flere industrivirksomheder kan få glæde af ODIN Engineerings evne til at udvikle specialmaskiner, deltage i produktudvikling, designe løsninger til automatisering og løse andre innovative opgaver.

Jacob Dilling-Hansen er bosat i Korsør, men vender med stillingen hos ODIN Engineering jobmæssigt tilbage til Slagelse, hvor han tidligere også har boet privat gennem 35 år. Han er 62 år og har to voksne børn og fire børnebørn. Fritiden tilbringes gerne på golf- eller fodboldbanen, og Jacob Dilling-Hansen holder af at cykle. Desuden er han begyndt at synge i gospelkor, naturligvis i Slagelse.

Pressekontakt:

Britta Hvalsø Olsen, Executive Assistant & HR Manager hos ODIN Engineering, på +45 51 75 55 25 eller bhol@odin-engineering.dk

Susanne Lindø hos Grønbech PR og kommunikation på +45 40 33 05 00 eller sl@groenbech.com

Information om Odin Engineering

Odin Engineering
Elmedalsvej 6
4200 Slagelse

+45 58 55 05 00https://odin-engineering.dk/
ODIN Engineering leverer meget mere end specialmaskiner.

Når vores kunder ringer, skal de ofte bruge en løsning, der endnu ikke findes. Som totalleverandør arbejder vi tæt sammen med internationale virksomheder om at udvikle forretningskritiske specialmaskiner til netop deres behov.

Vores specialer er blandt andet projektering, produktudvikling, løsninger til automatisering, forædling og bearbejdning samt testmaskiner og prototyper.

Hos ODIN Engineering har vi udviklet, fremstillet og leveret specialmaskiner siden 1961, og vi har endnu ikke givet op overfor en opgave.

ODIN Engineering har være en familieejet virksomhed siden 1961, hvor maskinmester Niels Rasmussen grundlagde ODIN Maskinfabrik. I 1971 overtog sønnen Gorm Rasmussen ledelsen af virksomheden, og i 2014 gennemførte ODIN endnu et generationsskifte, hvor Mads S. Rasmussen overtog den daglige ledelse.

De første år havde ODIN to ansatte og beskedne produktionslokaler. I dag råder vi over 4.100 kvadratmeter produktions-, udviklings- og kontorfaciliteter i Slagelse.

Følg pressemeddelelser fra Odin Engineering

Flere pressemeddelelser fra Odin Engineering

Installation og service på specialmaskiner foregår virtuelt fra Slagelse til resten af verden16.12.2020 08:53:18 CET | Pressemeddelelse

ODIN Engineering går op i at yde hurtig og effektiv installation og service på de forretningskritiske specialmaskiner, som leveres til kunder i hele verden. Maskiner, som er skræddersyet efter kundernes behov og specifikationer. Men hvordan yder man installation og service for internationale kunder i en coronatid, hvor en stor del af opgaverne må klares hos ODIN i Slagelse? Med virtuelle løsninger kan ODIN’s serviceafdeling vejlede teknikere og servicemedarbejdere ude hos kunderne i hele verden. Så ODIN’s egne serviceteknikere har stillet kufferten til side for en tid, tændt PC’en og fået et tættere internt samarbejde.

Puslespil styrker ODIN Engineerings sammenhold på trods af afstanden20.5.2020 16:31:18 CEST | Pressemeddelelse

I denne coronatid, hvor mange er hjemsendt eller må arbejde hjemme fra dagligstuen, er der behov for medarbejderpleje med nye metoder. Det gør ODIN Engineering i Slagelse. Virksomheden har produceret et puslespil på tusinde brikker med et gruppefoto fra den seneste teambuilding dag, hvor alle medarbejderne var samlet i november 2019. Puslespillet er blevet leveret personligt til alle medarbejderne derhjemme af ledelsen. Målet er at styrke det i allerede forvejen stærke fællesskab hos virksomheden, der udvikler forretningskritiske specialmaskiner til industrien.