ISS-medarbejdere får særlig anerkendelse af Haderslev Kasern

Ledelsen på Haderslev Kaserne har uddelt en helt særlig anerkendelse til tre ISS-medarbejdere for deres ekstraordinære arbejdsindsats både før og under corona-pandemien. For deres indsats modtager de et hæderslegat på 3000 kr.
Fra venstre mod højre er det cater Susanne Lau, Kok Britt Rathjen og Kok Anders Röschmann

Højt serviceniveau, fleksibilitet og en ekstraordinær indsats er nogle af de ord som ledelsen på Haderslev Kaserne knytter til den serviceindsats som kok Britt Rathjen, kok Anders Røschmann og cater Susanne Lau fra ISS Danmark har leveret og fortsat leverer i kantinekøkkenet på Haderslev Kaserne.

Derfor har ledelsen på Haderslev Kaserne valgt at indstille de tre ISS-medarbejdere til Slesvigske Fodregiments Parolefonds legatpris på 3.000 kr.

I indstillingen for den fornemme hæder står der:

”Susanne, Britt og Anders yder en indsats, der væsentligt overstiger forventningerne til deres stillinger som køkken- og fødevareansvarlige i kantinen på Haderslev Kaserne. Susanne, Britt og Anders har gennem en årrække ydet en ekstraordinær indsats og i særdeleshed under COVID-19 perioden ved at udvise stor fleksibilitet i deres løsning af opgaver i kantinen til stor tilfredshed for kasernens personel,” siger Lars Mouritsen, oberst ved Haderslev Kaserne, i indstillingen til legatet og uddyber:

”Susanne, Britt og Anders er personer, som sætter en stor ære i at servicere kunder i kantinen kendetegnende ved en høj kvalitet og et udpræget servicegen. De er frontpersonale i kantinen og dermed det stabile punkt og ISS’ ansigt med den daglige kundekontakt. Susanne, Britt og Anders løser ligeledes opgaver ifm. Arrangementer i garnisonen og ofte på skæve tidspunkter, til stor gavn for regimentet.”

Kunder kan give en særlig anerkendelse til ISS-medarbejdere i form af et ’Æble’ hvis der er blevet ydet en ekstra indsats. Derfor er det også helt ekstraordinært, at de tre medarbejdere modtager et legat. En anerkendelse de tre medarbejdere er meget stolte af.

”Vi er helt enormt stolte over at modtage et legat for vores arbejdsindsats. Det betyder rigtigt meget for os, at vi yder en service, som soldaterne på kasernen er glade for. Det er jo så skønt at blive anerkendt på den måde, og vi er så glade for den fornemme anerkendelse,” lyder det samstemmende fra Susanne Lau, Britt Rathjen og Anders Røschmann.