ISS Danmark forlænger aftale med en af verdens førende bagagesystemssproducenter

ISS Danmark skal de næste fem år levere services til de ca. 800 medarbejdere på BEUMER Group A/S’ to kontorlokationer i det nordlige Aarhus
Foto: ISS Danmark

Bagage- og pakkesystemsproducenten BEUMER Group A/S og Danmarks største Facility Management-leverandør, ISS Danmark, forlænger deres partnerskab med fem år. Dermed fortsættes det nuværende samarbejde på 15. år.

”Vi har et rigtig godt samarbejde med ISS Danmark. Med den nye aftale øger vi samarbejdet og styrker serviceleverancerne indenfor blandt andet bæredygtighed og sundhed, så vores medarbejdere får optimale rammer for at yde deres bedste, når de er på arbejde,” siger Klaus Toftgaard Spens CEO ved BEUMER Group A/S.

Samarbejdet er over de seneste år blevet udvidet fra at være en single services kontrakt til en integreret facility services-løsning, som blandt andet består af Cleaning, Food, Property, Support og Security.

”Vi er meget tilfredse med den nye aftale, som betyder, at vi fortsætter med at levere services til BEUMER Group A/S. Kontraktforlængelsen er et synligt bevis på, at ISS Danmark er en attraktiv samarbejdspartner for virksomheder, der er i markedet for stærke serviceløsninger,” siger Thomas Vilsbøll, kommerciel direktør i ISS Danmark og fortsætter:

”BEUMER Group A/S er en værdsat samarbejdspartner, som vi igennem mange år har haft et godt og konstruktivt samarbejde med. Det er en blåstempling af det arbejde, som vores dedikerede medarbejdere yder hver eneste dag. Vi glæder os fortsat til at levere gode serviceoplevelser for BEUMER Groups mange dedikerede medarbejdere.”

I de kommende år vil ISS Danmark og BEUMER Group A/S desuden arbejde endnu tættere sammen om bæredygtighed i serviceleverancerne og mere brug af digitale og teknologiske løsninger i udførelsen af rengøringen, herunder brug af rengøringsrobotter.

Foto: ISS Danmark

ISS Danmark er Danmarks førende udbyder af facility services. Der er 6500 medarbejdere i den danske del af ISS-koncernen, der er eksperter inden for cleaning, food services, technical services og workplace. ISS Danmark leverer serviceydelser til nogle af Danmarks største virksomheder. På globalt plan har ISS A/S over 350.000 medarbejdere og en samlet omsætning på ca. 71 mia. kr. ISS A/S opererer i over 30 lande i Asien, Europa og Nordamerika og har over 40.000 kunder.