NordicBet Danmark

Ishockey VM: 37 procent chance for dansk kvartfinale

Det danske ishockeylandshold står med rimelige muligheder for at indfri målsætningen om en kvartfinale. Helt præcist vurderer spilleselskabet NordicBet, at der er 37 procent chance for dansk avancement.

Når Danmark i aften åbner slaget om VM i ishockey på hjemmebane mod Tyskland, kan kampen meget vel blive startskuddet på endnu et kapitel om dansk VM-succes. Konsulterer man spilleselskabet NordicBets odds forholder bookmakeren sig nemlig ganske optimistisk på vegne af det danske landshold.

Gentager holdet kvartfinaledeltagelsen fra 2016, betaler NordicBet pengene 2,36 igen, mens et exit fra puljespillet står i odds 1,54. Det svarer til en chancevurdering på pæne 37 procent chance for avancement.

”Vores høje vurdering skal ses i lyset af, at Danmark går ind til slutrunden med de bedst mulige forudsætninger for succes. Med NFL-profilen Frederik Andersens deltagelse er landsholdet velsagtens det stærkeste vi nogensinde har haft med til en slutrunde. Samtidig er det før set at hjemmebanen kan give et hold vinger. Kampen i aften er lidt af en nøglekamp, men slår vi tyskerne i et totalt udsolgt Boxen, er der for alvor noget at have optimismen i.” siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Danmark skyder slutrunden i gang i aften klokken 20.15, hvor de tyske OL-sølvvindere venter i Herning.

Går Danmark videre til VM-kvartfinalen?
JA                                                                                            2,36
NEJ                                                                                         1,54

Find spillet på www.nordicbet.dk under Ishockey – Verdensmesterskaberne – World Championship Team Performance

Information om NordicBet Danmark