Isabella Hindkjær bliver ansv. chefredaktør og står i spidsen for ny digital superredaktion
feminas nuværende chefredaktør Isabella Hindkjær, 31, er pr. 1. oktober tiltrådt som ansvarshavende på femina.dk og skal samtidig stå i spidsen for ny digital superredaktion bestående af elle.dk, viunge.dk og femina.dk. I rollen som Editorial Director skal hun desuden være med til at accelerere den digitale vækst yderligere på tværs af de tre digitale brands.

Isabella har siden 2020 været chefredaktør på femina, men bliver efter opdelingen af feminas platforme – print og digital – altså ansvarshavende chefredaktør på femina.dk. Som ansvarshavende chefredaktør og Editorial Director skal Isabella bidrage til den positive digitale udvikling i Aller Media samt styrke niche- og volumenpositionen for de digitale brands gennem den nye superredaktion, der altså spænder over både elle.dk, viunge.dk og femina.dk.
”Som ansvarshavende chefredaktør glæder jeg mig til, at vi sammen skal sætte endnu mere fart på udviklingen af femina.dk, ligesom jeg som Editorial Director glæder mig til at få lov til at bringe mine erfaringer i spil på to enestående legacy brands som ELLE og Vi Unge. Det er en stor ære at skulle stå i spidsen for tre af de stærkeste digitale redaktioner i Danmark, og jeg er overbevist om, at vi i fællesskab yderligere vil udbygge vores position som markedsledende aktualitetsmedier til danske kvinder og unge”, siger Isabella Hindkjær.
Nøgleord
Kontakter
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder

Information om Aller Media
Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Aller Media styrker vækststrategi gennem øget digitalt fokus22.11.2022 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Digital vækststrategi skal styrke Aller Medias forretning til fremtiden gennem investeringer i niche- og aktualitetsindhold, nye indholdsvertikaler og volumenpositioner ud fra et fundament af stærke printbrands.
ALLY vinder to priser ved stor europæisk app-award2.11.2022 15:07:23 CET | Pressemeddelelse
Aller Medias app med både podcasts, video og artikler, ALLY, har i dag vundet en People’s Lovie Award i kategorien ”News og Entertainment” indenfor Apps, Mobile & Voice ved den prestigefyldte app-award. Samtidig er ALLY blevet tildelt endnu en pris af juryen.
Prix Audio 2022: Heartbeats og ALLY nomineret til 3 priser21.10.2022 13:27:23 CEST | Pressemeddelelse
I fredags blev de sidste kategorier til årets Prix Audio offentliggjort, hvor Heartbeats og ALLY tilsammen sikrer sig hele tre nomineringer i forskellige kategorier.
Frederikke Weien Svendsen ny Communications Specialist i Aller Media13.10.2022 11:03:36 CEST | Pressemeddelelse
Frederikke Weien Svendsen, 26, er pr. 1. september ansat som Communications Specialist i Aller Media, hvor hun fortsætter i en ny fuldtidsstilling efter at have været ansat som studentermedhjælper i halvandet år.
Ny digital superredaktion skal styrke vækst4.10.2022 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
En ny superredaktion skal sætte endnu mere fart på den positive digitale udvikling for elle.dk, femina.dk og viunge.dk samt styrke niche- og volumenposition for digital og print.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum