Irmas engelske muffins er tilbage!

Pressemeddelelse fra Irma

En klassiker genopstår. English Muffins er tilbage på den københavnske madscene ̶ og som en sprød relanceret nyhed i Din Irma.

Måske kender du den lette, sprøde følelse af at sætte tænderne i en English Muffin? Især hvis muffinen har fået lidt ekstra kærlighed; ristet på panden og vristet op med gaffel for give de velkendte, knasende ”nooks and crannies”, der for foodies er kendetegnet på en god English Muffin …?

De seneste år har den traditionelle engelske muffin været en saga blot i Irma. Til stor ærgrelse for mange af Irmas kunder, der, siden muffinen udgik af sortiment, har efterspurgt den i et omfang, vi næppe har oplevet tidligere.

Muffinen er blevet hype som aldrig før. Ude i verden, på fancy restauranter - og herhjemme, hvor morgenmaden med nye ingredienser og retter er blevet det nye sort. Morgenens højdepunkt og dagens spændende måltid.

Derfor er det med stor glæde, vi nu – endnu en gang – byder English muffins velkommen i Irmas køledisk.

Den nye muffin fra bageriet Jalm&B er en klassisk, men moderne, English Muffin, der lanceres eksklusivt i Irma. Muffinen er økologisk og uden tilsætningsstoffer og skal derfor findes på køl i din Irma.

Prøv den som den traditionelle ”Eng­lish Breakfast Muffin” smurt med marmelade eller smør - eller i en mere dristig udgave som morgenmadsburger med hele ’svineriet’, som sand­wich med laks eller i en version med Eggs Benedict.

Jalm&Bs English Muffin sælges eksklusivt i Irma fra uge 41. En pose med fire muffins koster KR . 32,00 / 260 g. Kg-pris KR. 123,07.

For mere info om Irmas English Muffin, kontakt kategorichef for ferskvarer i Irma Max Schellenbauer på mob. 5159 3852

Se mere på Irma.dk/broed/engelske-muffins.

SuperBrugsen får ny kædedirektør8.11.2017 15:00pressemeddelelse

Formatdirektør Mikkel Banke Karlsson, SuperBrugsen, er udnævnt til konceptdirektør i Coop. Som hans afløser er udpeget Jesper K. Andersen, der i dag er formatdirektør for Dagli´- og LokalBrugsen. Mikkel Banke Karlsson, 43 år, kommer til at spå i spidsen for udviklingen af butikskoncepter, der skal sikre størst mulig synergi i Coop. Han har været formatdirektør i SuperBrugsen siden 2016, og var før da salgs- og sortimentsdirektør for kæden. Jesper K. Andersen, 46 år, har været formatdirektør for Dagli´- og LokalBrugsen siden 2013, og har haft en lang karriere i Coop, som bl.a. salgschef i SuperBrugsen, salgsdirektør og varehusdirektør i Kvickly. En ny formatdirektør for Dagli´- og Lokalbrugsen ventes udpeget inden årsskiftet. Jesper K. Andersen og Mikkel Banke Karlsson begynder i deres nye funktion 1. januar 2018. Yderligere information: Mikkel Banke Karlsson, 5221 3612 Jesper K. Andersen, 5159 3605

Irma indleder partnerskab med Mødrehjælpen2.11.2017 12:32pressemeddelelse

Fremover går Irmas pantdonation ubeskåret til Mødrehjælpen, der har en helt særlig plads hos Irmas medlemmer. Derfor faldt valget på Mødrehjælpen og dens støtte til udsatte familier, da medlemmerne fik mandat til at vælge ny modtager af Irmas pantdonation. Alle familier kan komme i en sårbar situation, men det er langt fra alle, der har nogen at række ud til, når krisen kradser eller tilværelsen slår knuder. Og det kan få alvorlige konsekvenser, hvis forældre ikke får hjælp til at komme på fode igen og dermed skabe en tryg ramme for deres børn. Derfor indgår Irma nu et nyt partnerskab med Mødrehjælpen, hvor blandt andet Irmas pantdonation fremover går til udsatte børn og familier. Alle børn fortjener en god barndom Samarbejdet mellem Irma og Mødrehjælpen sker efter, at Irmas medlemmer på Irmas madmesse i foråret blev kunne vælge, hvilken organisation pantdonationen skal støtte. Valget faldt på Mødrehjælpen, der med donationen giver flere forældre mulighed for at skabe en tryg ramme o