Irma vil gøre en dansk klassiker til årets Valentin-hit

Onsdag den 14. februar er det Valentinsdag.

I den anledning har Irma lagt hovederne i blød for at komme med det bedste bud til den moderne, urbane forbruger.

Svaret har man nu fundet:

Hjerter i flødesauce.

Men selvfølgelig ikke en ordinær version af denne danske klassiker.

Sammen med de to kokke Steve Momsen og Rasmus Kampmann har Irma udviklet en særlig udgave, som kombinerer kvalitetsråvarer med solidt håndværk og den særlige henkogningsteknik, hvor der med simpelt undertryk skabes en forlænget holdbarhed. Tilberedt af kød fra dyr, der har haft et ordentligt liv, økologiske mælkeprodukter og masser af friske, sunde grøntsager.

”Det er faktisk moderne at spise klassiske danske retter igen, men de skal have nye kvaliteter og vores version er rigtig slowfood med masser af smag og kærlighed, og derfor skabt til at glæde en, man holder af på denne særlige dag,” siger Max Schellenbauer, innovationschef i Irma.

Sælges i glas med mad til to personer for 134 kr., som man kan give et personligt touch ved at lave en god salat eller pasta til.

Yderligere information: Max Schellenbauer, Irma, 5159 3852

Nyt medlem af Coop Danmarks bestyrelse9.11.2018 12:00pressemeddelelse

Sofie Irgens bliver nyt medlem af bestyrelsen for Coop Danmark A/S. Hun er i forvejen medlem af bestyrelsen for Coop Amba. Til daglig er hun udviklingsdirektør for KK Wind Solutions. Før da havde hun en 10 år lang karriere i Velux-koncernen. Sofie Irgens er 37 år, uddannet civilingeniør og bor i Brejning ved Vejle. ”Med Sofies indtræden i bestyrelsen får vi tilført en betydelig kompetence inden for digitalisering, som er et af de absolut højest prioriterede områder i Coop de kommende år,” siger bestyrelsesformand Lasse Bolander. ”Jeg glæder mig til at bidrage til udviklingen af Coop Danmark til gavn for medlemmer og butikker. Stærke butikskoncepter, digitalt lederskab og en høj ansvarlighedsprofil er nogle af de områder, jeg vil have fokus på i bestyrelsen,” siger Sofie Irgens. Der er tale om en udvidelse af bestyrelsen, og alle øvrige medlemmer fortsætter som hidtil.