Irma udvider madmesse og flytter til Forum

Kom til fællesspisning med Hugh fra River Cottage, når Irma 4.-5. marts inviterer kunderne til sin hidtil største madmesse i Forum

Københavnerne har de seneste to år kastet deres kærlighed over messen Mad & Glæde i et sådan omfang, at pladsen i Øksnehallen nu er blevet for trang.

Derfor flytter Irma messen til Forum, hvor den finder sted lørdag og søndag den 4. og 5. marts og afvikles med det hidtil største og mest ambitiøse program.

Lørdag den 4. marts kl. 9.30 kan man møde den verdensberømte vært fra madprogrammet River Cottage, Hugh Fearnley, på hovedscenen, hvor han holder indlægget, ”Hugh Cooks Light and Easy”.

Han vil også stå for en fællesspisning, hvor det bliver muligt at spise med ham, mens han fortæller om sin madfilosofi.

Fra den danske madscene kan man møde en række stærke navne: Mette Blomsterberg, Nikolaos Strangas, Anh Lê, Claus Holm og Jesper Volmer.

Formålet med messen er stadig at give Irmas kunder mulighed for at møde menneskene bag mange af de varer, de kender fra Irma. Derfor vil de førende leverandører stå klar med masser af smagsprøver og til at fortælle historierne bag deres produkter.

Med den ekstra plads i Forum bliver der også mulighed for en række workshops og smagninger: ”Bland selv te”, ”softice”, ”ølbrygning” og ”mad med insekter” (præsenteret af bloggeren The Buglady), og en bageworkshop med Skærtoft Mølle. Der vil være en stribe forskellige smagninger af vine, champagne, portvin og gin, og der vil være en champagne- og østersbar.

Billetter á 100 kr. kan nu bestilles på www.irma.dk/madogglæde (børn under 12 år: Gratis). Her kan man også se det fulde program.

Yderligere information: Direktør Søren Steffensen, Irma, 5221 2801

Nyt medlem af Coop Danmarks bestyrelse9.11.2018 12:00pressemeddelelse

Sofie Irgens bliver nyt medlem af bestyrelsen for Coop Danmark A/S. Hun er i forvejen medlem af bestyrelsen for Coop Amba. Til daglig er hun udviklingsdirektør for KK Wind Solutions. Før da havde hun en 10 år lang karriere i Velux-koncernen. Sofie Irgens er 37 år, uddannet civilingeniør og bor i Brejning ved Vejle. ”Med Sofies indtræden i bestyrelsen får vi tilført en betydelig kompetence inden for digitalisering, som er et af de absolut højest prioriterede områder i Coop de kommende år,” siger bestyrelsesformand Lasse Bolander. ”Jeg glæder mig til at bidrage til udviklingen af Coop Danmark til gavn for medlemmer og butikker. Stærke butikskoncepter, digitalt lederskab og en høj ansvarlighedsprofil er nogle af de områder, jeg vil have fokus på i bestyrelsen,” siger Sofie Irgens. Der er tale om en udvidelse af bestyrelsen, og alle øvrige medlemmer fortsætter som hidtil.