Irma sætter hjertestartere op ved butikker

Se hver hvor hjertestarterne kommer

I samarbejde med Hjerteforeningen / Hjertestarterforeningen sætter Irma nu hjertestartere op ved 16 af sine butikker i København.

Fælles for placeringerne er, at der ikke er andre hjertestartere i nærheden.

”Hjertestarter er med til at skabe tryghed i lokalområdet. Derfor er det naturligt for os at yde det bidrag,” siger direktør Søren Steffensen, Irma.

Hjertestarterne er inden jul sat op ved følgende butikker:

Irma Valby Valby Langgade 46-48, 2500 Valby

Irma Brobergsgade Brobergsgade 7 Christianshavn, 1427 København K

Irma Kastrupvej Kastrupvej 121, 2770 Kastrup

Irma Helsingør Gefionvej 47, 3000 Helsingør

Irma Roskilde Skomagergade 21, 4000 Roskilde

Irma Godthåbsvej Godthåbsvej 197, 2720 Vanløse

Irma Birkerød Hovedgaden 42, 2460 Birkerød

I begyndelsen af det nye år kommer der hjertestartere ved disse butikker:

Irma Rantzausgade Rantzausgade 11, 2200 København N

Irma Jægersborg Alle Jægersborg Alle 21, 2920 Charlottenlund

Irma Ryesgade Ryesgade 60, 2100 København Ø

Irma Mozartsvej Mozartsvej 32, 2450 København SV

Irma Stengårds Alle Stengårds Alle 38a, 2800 Kongens Lyngby

Irma Emdrupvej Emdrupvej 155, 2400 København NV

Irma Gilleleje Peter Fjelstrup Vej 6, 3250 Gilleleje

Irma Nykøbing Sjælland Madvigs Plads 10, 4500 Nykøbing Sj.

Irma Smedetoften Smedetoften 10, 2400 København NV

Yderligere information: Direktør Søren Steffensen, Irma, 5221 2801

Irma vil give stor rabat ved selv små prisfejl18.6.2019 06:00:00 CESTPressemeddelelse

Irma tager et nyt middel i brug for at undgå, at kunderne kommer til at betale en anden pris, end den der står ved varen. Fremover får kunderne en voucher – en kupon – der giver 10 procent rabat på hele det næste køb i butikken. Det betyder, at hvis man kommer til at betale for meget for en vare, så får man mere end normal kompensation ved næste køb Initiativet kommer efter, at en undersøgelse fra Forbrugerrådet Tænk har vist, at hver 4. kunde siger, at de hyppigt oplever prisfejl i supermarkedet. En analyse som You Gov lavede for dagbladet BT i februar i år viste, at færrest oplever fejl i Irma. ”Ganske vist kommer vi som regel bedst ud, når prisfejl bliver testet i forskellige sammenhænge. Men vi ved også, at det er noget af det, der irriterer vores kunder allermest. Og fejl kan ske for selv den bedste. Når det sker, er vi glade for, at blive gjort opmærksomme på det, så vi kan blive endnu bedre. Det er derfor, at kunden altså nu får en kompensation, der kan mærkes – af både kunden o