Irma kåret som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed

Alle kunder bydes på bobler fredag eftermiddag

Irma har vundet hovedprisen for at være ”Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2018”. Kæden får prisen for sin ”exceptionelle fokus på kunde- og medarbejderloyalitet.”

Bag prisen står Relationwise, og den blev uddelt i går, 13. november, da den årlige DMAV-konference blev afviklet i Mogens Dahl Koncertsal i København.

Prisen gives for høj kundetilfredshed, høj medarbejdertilfredshed og evnen til fornyelse.

”Vi er ekstremt stolte af prisen, fordi det er en anerkendelse af medarbejdernes dedikerede og målrettede indsats for at gøre indkøb af dagligvarer til en lidt bedre oplevelse for kunderne,” siger direktør Søren Steffensen, Irma.

Irma fejrer prisen over for kunderne ved at give dem mulighed for at smage lidt bobler på fredag, 16. november i alle butikkerne mellem kl.16-18.

Over for medarbejderne vil det blive fejret først det nye år, når juletravlheden er vel overstået.

Yderligere information:

Direktør Søren Steffensen, Irma, 5221 2801 /Soeren. Steffensen@irma.dk

Foto til fri brug vedhæftet:

Direktør Søren Steffensen og HR- og forretningsudviklingschef Rikke Wolff, Irma, med det synlige bevis på, at Irma har vundet hovedprisen som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed

Ny salgsdirektør i SuperBrugsen13.2.2019 12:00:00Pressemeddelelse

Jesper Gottschalck er udnævnt til ny salgsdirektør for Danmarks største supermarkedskæde, SuperBrugsen, pr. 1. april. Jesper Gottschalck er 38 år, og kommer fra en stilling som salgsdirektør for fakta, region Syd, et job han har haft de seneste tre år. Før da var han salgschef i to år i kæden, og inden havde han en 10 år lang karriere i forsvaret. Han er i gang med at tage en MBA. ”At arbejde med supermarkedsformatet i en kæde i vækst og sikre samspillet mellem brugsforeningerne og Coop, synes jeg er attraktivt og spændende,” siger Jesper Gottschalck. Han skal køre parløb med kædedirektør Jesper K. Andersen. ”Jeg er glad for, at Jesper vil være med. SuperBrugsen satser på to ting i disse år: At vinde hverdagen tilbage fra discount – og udvikle vores særpræg. Ikke mindst til det første har Jesper dyb viden og indsigt, som vi vil nyde godt af,” siger Jesper K. Andersen. Jesper Gottschalck efterfølger Ole Ebdrup Andreasen, der skal være direktør for Brugsforeningen for Middelfart og Omegn

Coop-kunder har besparelser for over 1,5 milliard kr. til gode7.2.2019 07:00:00Pressemeddelelse

Medlemmerne af Coop får automatisk samlemærker, for hver 50 kr. de køber varer for i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, LokalBrugsen, Irma, Coop.dk Shopping og Coop.dk MAD. Men efter at medlemmer ikke får mærkerne fysisk, men digitalt, så hober besparelserne sig op. Lige nu har medlemmerne således 1,63 milliard kr. i ubenyttede samlemærker. Med samlemærkerne kan kunderne købe kendte mærkevarer med op til 78 procents rabat. I øjeblikket er det kvalitetsglas fra Spiegelau, man kan få meget billigt ved hjælp af samlemærkerne. ”Mange kunder er nok ikke klar over, at de har denne mulighed. Derfor vil vi godt gøre opmærksom på, at der er et stort uudnyttet potentiale for at gøre et godt køb,” siger loyalitets manager Thomas W. Pohlentz, Coop. Selv om kunderne har brugt samlemærker til at købe flere hundrede tusinde Spiegelau glas i den aktuelle kampagne, er der stadig mulighed for at bruge de ubenyttede samlemærker frem til 8. marts. Senere på året kommer der nye kampagner for kendte mærk