Irma inviterer til kæmpe madmesse

I weekenden den 12. – 13. marts inviterer Irma sine kunder og andre interesserede til Mad & Glæde messe i Øksnehallen. Her får man en unik mulighed for at møde menneskene bag de kendte varer i Irma, høre en række af Danmarks største gastronomiske navne og smage på masser af mad og gode vine.

”Vores kunder er meget optagede af, hvor deres varer kommer fra og interesserede i at høre historien bag. Det er baggrunden for, at vi sidste år for første gang forsøgte os med Mad & Glæde. Det blev en kæmpe succes, hvor vi nærmest blev løbet over ende. Derfor er vi glade for at vende tilbage med en endnu større messe,” siger kædedirektør for Irma, Jesper Uggerhøj.

På messen vil der være oplæg med en række af Danmarks største gastronomiske profiler, f.eks.: James Price, Morten Heiberg, Adam Aamann, Claus Holm, Thomas Hermann, Thomas Rode og Mette Blomsterberg.

På ikke færre end 100 forskellige stande bliver det muligt at møde menneskene bag varerne i Irma – og få masser af smagsprøver.

For børnene er der igen aktiviteter, som sidste år var et af messens helt store tilløbsstykker. Den kendte GoCook bil er kørt ind i Øksnehallen, hvor den danner rammen om en madskole for de mindste, hvor de kan lære at lave deres helt egen pizza og tricks til madlavning, der giver lyst til at prøve kræfter i køkkenet.

For de voksne er der også en række workshops og vinsmagninger.

Billetter købes online på https://irma.dk/madglæde2016

For voksne er prisen 150 kr., børn under 12 år har gratis adgang sammen med voksne.  Når du indløser din billet, får du en goodiebag at bære dine lækkerier med hjem i.

Læs mere om Mad & Glæde: https://irma.dk/madglæde2016

Yderligere information: Kædedirektør Jesper Uggerhøj, 2680 0618

Redaktionen er meget velkommen til at besøge messen. Adgangskort kan rekvireres via: jens.juul.nielsen@coop.dk

Coop stopper salg af vatpinde af plastik25.5.2018 06:15pressemeddelelse