Irma går i samarbejde med engelsk kæde

Den førende engelske supermarkedskæde inden for kvalitet, Waitrose, indleder samarbejde med Irma

Danske forbrugere får nu mulighed for at smage varer fra Englands førende kæde af kvalitetssupermarkeder.

Nu er der nemlig premiere på et nyt samarbejde mellem Irma og Waitrose.

Det indebærer, at der fra begyndelsen er cirka 40 forskellige af Waitroses legendariske kvalitetsvarer ind på hylderne i de 83 Irma-butikker, flest i de store butikker, færre i de mindre.

”Waitrose er det ypperste i England, og med en historie, nogle værdier og kvalitetskrav, der ligner Irmas. Vi deler glæden ved den gode smag og lysten til at prøve noget nyt. Derfor glæder vi os til at indlede dette samarbejde, der forhåbentlig vil udvikle sig til mere over de kommende år,” siger indkøbschef Martin Hansen, Irma.

De nye varer er i serien Waitrose Cook´s INGREDIENTS. Den omfatter 5 linier af varer, Mexicansk, Indisk, Middelhavet, Basis, Asiatisk. Der er tale om krydderier og madvarer, høj kvalitet, oprindeligt skabt til kunder fra de respektive lande, som handler i de engelske butikker. Fælles for Waitrose-varerne er også et meget smukt design af emballagerne.

Priserne er trods den høje kvalitet på niveau med eksisterende produkter i samme kategorier.

Yderligere information: Indkøbschef Martin Hansen, Irma, + 45 5221 3891, martin.hansen.irma.dk

James Armstrong, Waitrose, +44(0)1344 824657,

james.armstrong@waitrose.co.uk,+

SuperBrugsen får ny kædedirektør8.11.2017 15:00pressemeddelelse