Irma går i partnerskab med Lê Lê

Mens flere og flere sultne kunder har fået smag for de nemme måltidsløsninger fra supermarkedernes kølediske, sætter Irma nu for alvor tryk på udviklingen af måltidsretter til kræsne kunder, der ikke vil spises af med hvad som helst.

Med en håndfuld velsmagende, asiatiske gryderetter, sprøde salater og nyt partnerskab med LêLê løfter Irma overlæggeren for konceptet omkring conviniencemad og inviterer på nye måltidsløsninger, der både i smag og kvalitet matcher mange af favoritterne på menukortet hos LêLês populære street kitchens, der de senere år har taget blandt andre københavnerne med storm.

”Danskerne har de senere år taget de nemme måltidsløsninger til sig. Og nu er turen kommet til version 2.0, hvor vi med de nye retter fra LêLê skruer endnu mere op for både madglæde og kvalitet og sublime madoplevelser, der næsten svarer til at gå på restaurant,” siger Max Schellenbauer, kategorichef for friskvarer i Irma, om det nye sortiment.

En opskrift der virker De seneste måneder har Irma samarbejdet med LêLê om at udvikle de mest smagfulde og autentiske måltidsretter til Irmas kunder. Og det er en opskrift, der virker.

”Vi testede retterne på over 15.000 kunder på Irmas madmesse tidligere på året, og interessen for de velsmagende retter var enorm. LêLê er nogle af de bedste aktører på markedet og er leveringsdygtige i lækker mad af høj kvalitet. Derfor er vi stolte af samarbejdet, som nu kommer alle vores madglade kunder, der gerne vil have mere krydderi på måltiderne, til gode, ” lyder det fra Max Schellenbauer.

Vietnamesisk velsmag Færdigretterne i det nye sortiment er lavet med inspiration i det traditionelle vietnamesiske gadekøkken og efter de samme populære opskrifter som familien Lê selv bruger i deres egne køkkener. Færdigretterne er alle tilberedt sous vide, der gør, at maden holder den gode smag, mens råvarerne bevarer konsistens og naturlige næringsstoffer. Gryderetter kommer med ris og skal blot varmes før spisning, og det har derfor aldrig været lettere at servere LêLês favoritter på middagsbordet.

LêLês sortiment i Irma Det nye sortiment består af tre salater samt tre gryderetter:

Nudelsalat med laksDenne salat består af stegt laks med ristet sesam og masser af sprøde grøntsager på en bund af hvedenudler. Hertil en sød/salt dressing lavet på tamarindejuice, fiskesauce og sesamolie. Pris 49 kr.

Nudelsalat med oksekød En rigtig frokostsalat hvor tynde skiver oksekød får selskab af sprøde grøntsager, friske urter og ristede løg. Hertil en spicy dressing af rødvinseddike, Sriracha chilisauce, lime og friterede skalotteløg.Pris 45 kr.

Kyllingesalat En salat med karamelliseret pulled chicken og fintsnittede grønne æbler og sprød spidskål. Hertil friskhakket mynte og persille samt en dressing med ingefær, hvidløg og fiskesauce og ristet sesam. Pris 45 kr.

Karrykalkun I denne vietnamesiske gadekøkkenklassiker skaber det sødmefulde kalkunkød, den milde karry og de al dente-kogte grøntsager en rund og lækker smagsoplevelse, som kan nydes af både børn og voksne. Pris 50 kr.

Vietnamesiske kødboller Kombinationen af de krydrede vietnamesiske kødboller og den stærke tomatsovs med chili og søde tomater giver en god, kraftig smag som balancerer mellem det søde og det spicy. Pris 50 kr.

Oksekødsragout Vietnam møder Frankrig i denne krydrede simreret. De møre stykker oksekød er langtidsbraiseret med ingefær, frisk chili og hvidløg, hvilket giver dybde og aroma. Pris 50 kr.

For mere info eller vareprøver kontakt Irma-kategorichef Max Schellenbauer på mob. 5159 3852

SuperBrugsen får ny kædedirektør8.11.2017 15:00pressemeddelelse

Formatdirektør Mikkel Banke Karlsson, SuperBrugsen, er udnævnt til konceptdirektør i Coop. Som hans afløser er udpeget Jesper K. Andersen, der i dag er formatdirektør for Dagli´- og LokalBrugsen. Mikkel Banke Karlsson, 43 år, kommer til at spå i spidsen for udviklingen af butikskoncepter, der skal sikre størst mulig synergi i Coop. Han har været formatdirektør i SuperBrugsen siden 2016, og var før da salgs- og sortimentsdirektør for kæden. Jesper K. Andersen, 46 år, har været formatdirektør for Dagli´- og LokalBrugsen siden 2013, og har haft en lang karriere i Coop, som bl.a. salgschef i SuperBrugsen, salgsdirektør og varehusdirektør i Kvickly. En ny formatdirektør for Dagli´- og Lokalbrugsen ventes udpeget inden årsskiftet. Jesper K. Andersen og Mikkel Banke Karlsson begynder i deres nye funktion 1. januar 2018. Yderligere information: Mikkel Banke Karlsson, 5221 3612 Jesper K. Andersen, 5159 3605

Irma indleder partnerskab med Mødrehjælpen2.11.2017 12:32pressemeddelelse