Investeringsselskabet Artha Optimum A/S

Selskabsmeddelelse nr. 3, 2021

Holte, 23. marts 2021

Opdatering af informationsdokument for Investeringsselskabet Artha Optimum A/S

I henhold til § 62 i Lov om forvaltere af alternative investeringsfonde er informationsdokumentet for Investeringsselskabet Artha Optimum A/S opdateret og offentliggøres dags dato. Dokumentet kan findes vedlagt denne meddelelse, samt på selskabets hjemmeside www.arthaoptimum.dk, hvor det kan downloades ligesom det gør sig gældende for selskabets vedtægter m.m.

Informationsdokumentet er blandt andet opdateret med oplysninger om afkast pr. ultimo februar 2021 og kapitalforhøjelser som har fundet sted i 2020. Desuden er afsnittene investeringsbeskrivelser, værdiansættelse og fastsættelse af indre værdi, samt beskrivelse af interessekonflikter opdateret i dokumentet.

Derudover er der foretaget en række redaktionelle ændringer.

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til:

Kristian V. Myrup, direktør
e-mail: info@artha.dk