Bonzer

Inspiration til påskefrokosten: Michelinkokkens Guldæg (Deviled Eggs)

Del
Hermed introduceres Michelinkokkens Guldæg til dit påskefrokostbord. De fyldte æg er også helt perfekte som aperitifs, som kan serveres til andre festlige anledninger.

Guldæg, fyldte æg, Deviled Eggs - kært barn har mange navne. Og det fyldte æg er i særdeleshed blevet en darling på påskebordet. Æg som element på frokostbordet er en meget symbolsk og historisk spise. Det er, fordi æg symboliserer frugtbarheden, som man fejrer til påsken. Og derfor fortjener ægget at blive puttet på en piedestal og ophøjet til et luksusæg! Her får du Gastro by Bøghs opskrift på de perfekte guldæg til påskefrokosten.

Ingrediensliste (8 personer)

  • 8 store æg
  • Friskpillede fjordrejer
  • Tabasco
  • Dijon-sennep (4 tsk)
  • Mayonaise (6 spsk)
  • En smule saft fra citron
  • Kaviar (alternativt stenbidderrogn)
  • Purløg eller karse 
  • Paprika

Michelinkokkens Guldæg step-by-step

  1. Kog ægget i ca. 7 minutter, afkøl i koldt vand og pil derefter ægget forsigtigt

  2. Herefter skæres æggene i halve, æggeblommerne pilles forsigtigt ud og lægges i en skål

  3. Tilsæt mayonnaise, dijonsennep, et nip tabasco, salt og peber og en smule paprika til skålen med æggeblommerne og rør rundt til det bliver en cremet og ensartet masse. 

  4. For at æggene skal serveres så indbydende som muligt, kan du lægge æggemassen i en sprøjtepose med stjernetylle og sprøjte det smukt og sirligt i de udhulede æg, så de får en lille top på. 

  5. Pil rejerne og vend dem i lidt citronsaft

  6. Rejer og kaviar placeres nænsomt på de fyldte æg

  7. Pynt af med karse eller purløg

  8. Sæt evt. på køl – og servér for de sultne gæster!

For andre lækre opskrifter til påskefrokosten kan du læse mere her!

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Information om Bonzer

Bonzer



Om Gastro by Bøgh

Hos Gastro by Bøgh har vi mange års erfaring fra restaurationsbranchen i Danmark og internationalt, hvorfor vores portefølje af serveringer rækker fra produktionskøkkener til Michelin restauranter.

Følg pressemeddelelser fra Bonzer

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bonzer

Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release

Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products

Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye