Inger-Lise, Sinne, Jannie og Lars fejrede 181-års jubilæum i Andelskassen

Andelskassen kunne for nylig fejre fire medarbejderes 181-års jubilæum. De har alle fået tildelt Den Kongelige Belønningsmedalje for 40, 45, 46 og 50 års arbejdsindsats i banken.
Fra venstre ses administrerende direktør Jan Pedersen, 45 års jubilar Sinne Bräuner, 40 års jubilar Inger-Lise Boldrup, 46 års jubilar Jannie Hermann, 50 års jubilar Lars Danmark og bankdirektør Alma Lund Høj

Det var en festlig eftermiddag, da Andelskassen endelig kunne fejre fire medarbejderes mangeårige jubilæer på bagkant af COVID-19. Med de mange års ansættelse og deres store arbejdsindsats kunne de fire medarbejdere fortjent modtage en særlig hæder, da de hver især blev tildelt Den Kongelige Belønningsmedalje - den ene endda med en krone.

De fire medarbejdere er 40-års jubilar Inger-Lise Boldrup, 45-års jubilar Sinne Bräuner, 46-års jubilar Jannie Hermann og 50-års jubilar Lars Danmark.

”Når vi har medarbejdere, der har været hos os i 40-50 år, så vidner det om nogle menneskelige værdier som loyalitet, ordentlighed og professionalisme, men også en nødvendig omstillingsparathed, når der med tiden naturligt sker forandringer, muligheder opstår, og både arbejdsplads og medarbejder udvikler sig. Inger-Lise, Sinne, Jannie og Lars er inspirerende eksempler på, hvad vi som bank og arbejdssted gerne vil stå for, og det skylder vi dem stor tak for,” siger Jan Pedersen.

Mange nuværende og tidligere kolleger deltog i det festlige arrangement, hvor også administrerende direktør i Andelskassen Jan Pedersen holdt tale. Her takkede han de fire jubilarer for deres fantastiske indsats gennem mange år, hvorefter de modtog deres medaljer.

Om de fire jubilarer:

Sinne Bräuner startede som elev i 1976 i Frederiks og Omegns Andelskasse og arbejdede efterfølgende som kunderådgiver og bankassistent, inden hun kom til hovedkontoret i Hammershøj. Her arbejdede hun først i bankens IT-teknik Callcenter og dernæst i Support Nord. Sinne gik på efterløn i juli 2021 og fejrede derfor sit 45-års jubilæum som ansat i Andelskassen. Sinne bor i Frederiks mellem Viborg og Karup.

Jannie Hermann begyndte også som elev i Frederiks og Omegn Andelskasse. Det var tilbage i 1975, hvorefter hun arbejde som kunderådgiver og bankassistent. Efterfølgende har Jannie været boligrådgiver i Danske Andelskassers Bank Kredit, kunderådgiver i Personalebanken, og hun sluttede sin lange karriere af i Særlige Kundeforhold. Jannie gik på efterløn i april 2021 og har derfor fejret sit 46-års jubilæum i banken. Jannie bor i Frederiks mellem Viborg og Karup.

Inger-Lise Boldrup kom til Danske Andelskassers Bank i 1980, hvor hun startede som kontorassistent. Senere blev hun udnævnt til fuldmægtig og arbejdede efterfølgende i Salg & Marketing, hvorefter hun sluttede sin lange karriere med at være direktionssekretær. Inger-Lise kunne derfor fejre sit 40-års jubilæum, inden hun gik på pension i 2020. Inger-Lise bor i Mollerup mellem Viborg og Randers.

Lars Danmark startede helt tilbage i 1971 som elev i Als-Skelund-Visborg sognes Andelskasse. Derefter har Lars været direktør i Rostrup Andelskasse, Oue-Rostrup-Arden Andelskasse, Andelskassen Nordøstjylland, hvorefter han blev kreditchef i Andelskassen Østjylland, inden han sluttede sin lange karriere af som filialdirektør for Særlige Kundeforhold. Lars modtog Den Kongelige Belønningsmedalje med krone, fordi han rundede det flotte 50-års jubilæum, inden han gik på pension i 2021. Lars bor i Bælum mellem Hadsund og Aalborg.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 19 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.