Slimstock

ILVA indgår samarbejde med Slimstock

Der er lagt op til et solidt partnerskab mellem de to giganter, ILVA og Slimstock, som indgår samarbejde for at sikre en effektiv og agil supply chain for ILVA’s mange bolighuse.

Med ca. 900 medarbejdere, 42 butikker i Danmark og 8 i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 milliarder DKK, er ILVA Danmarks største og førende detailhandel inden for møbel- og boligindretning.

Slimstock skal bidrage til at en agil supply chain, som skal sikre ILVA’s position

Indkøbschef fra ILVA, Kim Nisted, udtaler at man ser frem til projektet med Slimstock, som i konkurrence med andre udbydere bl.a. blev udvalgt på baggrund af den udviste forretningsforståelse og en løsning som lever op til ILVA’s indledende krav.

ILVA vælger Slimstocks forecast- og indkøbsoptimerende softwareløsning Slim4 ud fra en målsætning om at opnå en mere konkurrencedygtig og agil supply chain. Samarbejdet med Slimstock skal således være med til at sikre, at ILVA fortsat er det førende valg inden for møbel- og boligindretning. Og i sidste ende er det da også kunderne, der vil nyde godt af ILVA’s optimerede forecasts, efterspørgselsplanlægning og lageroptimering.

Fortsat større kreds af danske kunder

Også kommerciel direktør i Slimstock Danmark er begejstret for det nye samarbejde: ”Vi er glade for at kunne byde ILVA velkommen i den fortsat større kreds af danske virksomheder, der vælger Slim4 ud fra en målsætning om at opnå en mere optimal og agil supply chain” udtaler kommerciel direktør i Slimstock Danmark, Peter Malling, om det nye samarbejde med ILVA.

Slimstock har gennem de sidste 25 år hjulpet over 1000 virksomheder med at blive mere konkurrencedygtige i deres supply chain, samt frigøre driftskapital.

Information om Slimstock

Slimstock